To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Volton & VML υπογράφουν την καµπάνια για τη νέα κινητή τηλεφωνία Orizon

Volton & VML υπογράφουν την καµπάνια για τη νέα κινητή τηλεφωνία Orizon

H Volton λανσάρει την Orizon, αλλάζοντας τα δεδοµένα στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, και µαζί µε τη VML, παρουσιάζουν µια καµπάνια που κάνει challenge τα στερεότυπα, τους κανόνες και τις συνήθειες. Η Κατερίνα Γκίνη, Corporate & Marketing Communications Director της Volton, και η οµάδα της VML δίνουν στο adbusiness όλες τις λεπτοµέρειες.

adb: Για πρώτη φορά Ενέργεια και Επικοινωνία µαζί. Τι οδήγησε τη Volton σε αυτή την πρωτοποριακή κίνηση να λανσάρει την Orizon, την τέταρτη κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα;

Κατερίνα Γκίνη: Η Volton πάντα αναζητά τρόπους να βελτιώσει την εµπειρία των πελατών της και να προσφέρει λύσεις που απλοποιούν την καθηµερινότητά τους.

Η αγορά της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, παρότι ώριµη, παρουσιάζει ευκαιρίες για έναν πάροχο που θέλει να κάνει τα πράγµατα διαφορετικά. Η Volton έχει αποδείξει την αξιοπιστία και την πελατοκεντρική της προσέγγιση στον τοµέα της ενέργειας. Θεωρήσαµε ότι µπορούµε να µεταφέρουµε αυτές τις αξίες και στην κινητή τηλεφωνία, προσφέροντας µια φρέσκια και ανταγωνιστική πρόταση που θα ωφελήσει τους καταναλωτές.

Η κίνηση αυτή αποτελεί µέρος µιας ευρύτερης στρατηγικής ανάπτυξης για τη Volton. ∆εν βλέπουµε απλώς την επέκταση σε µια νέα αγορά, αλλά τη δηµιουργία ενός οικοσυστήµατος υπηρεσιών που θα καλύπτει πολλαπλές ανάγκες των πελατών µας. Η Orizon είναι το πρώτο βήµα προς αυτή την κατεύθυνση, συνδυάζοντας την αξιοπιστία της Volton στην ενέργεια µε µια νέα, δυναµική παρουσία στην κινητή τηλεφωνία.




adb: Ποια είναι η υπόσχεση και οι αξίες που φέρνει η Orizon και ποιοι οι στόχοι της καµπάνιας;

Κ.Γ.: Η Orizon υπόσχεται µια απλή, ξεκάθαρη και οικονοµικά συµφέρουσα εµπειρία κινητής τηλεφωνίας. Θέλουµε οι χρήστες µας να αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο, χωρίς κρυφές χρεώσεις και περίπλοκα πακέτα.

Οι αξίες της Orizon που αποτελούν τον πυρήνα της καµπάνιας λανσαρίσµατός µας και διαπερνούν κάθε πτυχή της επικοινωνίας µας, είναι η οικονοµική προσιτότητα, η απλότητα, η καινοτοµία και η ενσυναίσθηση. Στόχος της καµπάνιας είναι να επικοινωνήσουµε αυτές τις αξίες και να δείξουµε στους καταναλωτές ότι αυτό που ίσχυε µέχρι σήµερα ΑΛΛΑΖΕΙ, καθώς υπάρχει µια νέα επιλογή που βάζει τις ανάγκες τους στο επίκεντρο.

Με την καµπάνια µας στοχεύουµε να δηµιουργήσουµε µια ισχυρή πρώτη εντύπωση, να κερδίσουµε την εµπιστοσύνη των καταναλωτών και να καθιερώσουµε την Orizon ως µια φρέσκια και αξιόπιστη εναλλακτική στην αγορά.

VOLTON

adb: Πώς συνδέεται η συγκεκριµένη υπόσχεση µε τη γενικότερη τοποθέτηση της Volton;

Κ.Γ.: Η Volton έχει καθιερωθεί στην αγορά ενέργειας ως ένας πάροχος που δίνει έµφαση στην αξιοπιστία, την οικονοµία και την εξυπηρέτηση του πελάτη. Η Orizon αποτελεί µια φυσική επέκταση αυτών των αξιών στον τοµέα της επικοινωνίας. Η στρατηγική της Volton είναι να γίνει ο πρώτος πραγµατικά multiservice provider στην Ελλάδα, παρέχοντας στους καταναλωτές ένα ενοποιηµένο οικοσύστηµα που συνδυάζει υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και ενέργειας, δίνοντας έµφαση στην οικονοµία, την εξυπηρέτηση και την καινοτοµία. Η είσοδος στην κινητή τηλεφωνία µε την Orizon είναι ένα σηµαντικό βήµα προς αυτή την κατεύθυνση. Θέλουµε οι πελάτες µας να µας εµπιστεύονται για περισσότερες από µία υπηρεσίες, γνωρίζοντας ότι θα λάβουν την ίδια υψηλή ποιότητα και αξία που προσφέρει η Volton στην ενέργεια.



adb: Πώς έχει υποδεχθεί µέχρι στιγµής την καµπάνια και τη νέα κινητή το κοινό;

Κ.Γ.: Η ανταπόκριση του κοινού είναι πολύ θετική και ξεπέρασε τις αρχικές µας προσδοκίες. Η αγορά κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα είχε ανάγκη από νέα, ευέλικτα και πιο προσιτά προγράµµατα, κάτι που η Orizon κατάφερε να καλύψει µε τις καινοτόµες προτάσεις της. Η ξεκάθαρη τιµολογιακή πολιτική, οι ευέλικτες προσφορές και η δυνατότητα να συνδυάζει κανείς τις υπηρεσίες ενέργειας µε την κινητή τηλεφωνία, έχουν αποδειχθεί δηµοφιλή χαρακτηριστικά.

Επιπλέον, η θετική εικόνα της Volton ως αξιόπιστου παρόχου ενέργειας έχει ενισχύσει την αποδοχή της Orizon από τους καταναλωτές, οι οποίοι εκτιµούν τη συνέπεια και τη σταθερότητα στην προσφορά υπηρεσιών σε πολλούς τοµείς της καθηµερινής τους ζωής.


Κατερίνα Γκίνη, Corporate & Marketing Communications Director Volton

adb: Ποια είναι τα insights οποία στηριχθήκατε για το σχεδιασµό της καµπάνιας;

Oµάδα VML: Σε µια πραγµατικότητα που αλλάζει πολυδιάστατα και που απαιτεί να κάνεις περισσότερα µε όλο και λιγότερα, οι λύσεις του παρελθόντος, η «πεπατηµένη» και οι δεδοµένοι τρόποι αντιµετώπισης δεν επαρκούν ώστε να εφοδιάσουν το κοινό µε την απαραίτητη «ενέργεια» για να δηµιουργήσει µια καθηµερινότητα στα µέτρα του. Σε µια τέτοια πραγµατικότητα, τα νέα πρότυπα, οι νέες συµπεριφορές και οι νέες οπτικές που εµφανίζονται και ανατρέπουν το status quo, µπορούν να λειτουργήσουν ως πηγές αυτοπεποίθησης που τελικά προσφέρουν peace of mind σε µια απαιτητική καθηµερινότητα. Η  Volton ως ένα brand που έχει στο  DNA της το ρόλο του challenger, µε την παρουσίαση της Orizon ανατρέπει τα δεδοµένα και καλεί σήµερα ξανά το κοινό να ανατρέψει τα δεδοµένά των δικών του επιλογών µε τρόπο που θα ενισχύσει το peace of mind της καθηµερινότητάς του, συνδυάζοντας ενέργεια και επικοινωνία.

adb: Πώς προσεγγίσατε το brief; Πείτε µας για την έµπνευση και την ιδέα της καµπάνιας;

Oµάδα VML: Όπως η Volton µε την Orizon ήρθε να κάνει challenge το status quo στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας, έτσι και το brief ήρθε να κάνει challenge τον τρόπο που προσεγγίζαµε έως σήµερα αντίστοιχες καµπάνιες. Κι αυτό γιατί µέσω της επικοινωνίας που θα δηµιουργούσαµε έπρεπε αφενός να λανσάρουµε τη νέα κινητή τηλεφωνία Orizon, αφετέρου να αναδείξουµε τη σχέση της µε τη Volton και τη σηµασία αυτής της σχέσης ως αφετηρία για αυτήν την τόσο πρωτοποριακή πρόταση για τα ελληνικά δεδοµένα, την επικοινωνία που σου δίνει ενέργεια.  Έτσι, η προσέγγισή µας στο brief έγινε κάτω από το πρίσµα του να αναλύσουµε αυτήν τη σχέση, να την κατανοήσουµε και να την υπηρετήσουµε στρατηγικά.

Στη συνέχεια, η έµπνευση ήρθε από τους ανθρώπους γύρω µας. Τους ανθρώπους που κάνουν challenge τα στερεότυπα, τους κανόνες και τις συνήθειες, για να δοκιµάσουν την αλλαγή και να φέρουν στη ζωή τους το καινούργιο. Και µέσα από αυτή την έµπνευση ήρθε και η ιδέα. Με εφόδιό µας άλλοτε την παρατήρηση τέτοιων ανθρώπων, άλλοτε τη φαντασία µας, θελήσαµε να αποτυπώσουµε µικρές ιστορίες προσωπικής υπέρβασης και αλλαγής για να τις αναδείξουµε και να ταυτιστούµε ως brands (τόσο η Volton, όσο και η Orizon) µε αυτό το καινούργιο που έρχεται για να κάνει τη ζωή µας καλύτερη. Με την απλότητα, την ευθύτητα και τη σιγουριά που εκπέµπει η φράση που τόσο αβίαστα λένε οι πρωταγωνιστές µας, το «αυτό αλλάζει».

VML

adb: Ποιες οι ευκαιρίες και προκλήσεις κατά την παραγωγή µιας τέτοιας καµπάνιας;

Oµάδα VML: Οι ευκαιρίες µε έναν παράδοξο τρόπο ήταν και οι προκλήσεις αυτής της καµπάνιας. Είχαµε στα χέρια µας µια ιδέα και ένα σενάριο τα οποία έπρεπε να εκπέµψουν την αλήθεια τους και να το κάνουν µε έναν τρόπο απλό, ξεκάθαρο και πειστικό. Από αυτή την άποψη, ειδικά στο επίπεδο της παραγωγής της ταινίας µας είχε πολύ µεγάλη σηµασία το casting και η επιλογή των ιδανικών ηθοποιών για να υπηρετήσουν αυτή την πρόθεσή µας.  Όπως επίσης, βέβαια, και η σκηνοθετική προσέγγιση και εκτέλεση για να φτάσουµε στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσµα. Σε όλα τα παραπάνω επίπεδα, τελικά νοµίζουµε ότι όλες οι προκλήσεις έγιναν ευκαιρίες που αξιοποιήθηκαν, για να φτάσουµε σε ένα αποτέλεσµα που µας δίνει µεγάλη ικανοποίηση.

adb: Ποια είναι τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιµοποιήθηκαν;

Oµάδα VML: Η καµπάνια µας για το λανσάρισµα της Orizon περιλαµβάνει όλα τα κανάλια επαφής µε τα κοινά µας, όπως τηλεόραση, έντυπη επικοινωνία στις εφηµερίδες, OOH (bus stops και animated OOH), ραδιόφωνο, digital και social. Σκοπός, µέσα από τα πολλά touchpoints και τα διαφορετικά θέµατα που δηµιουργήσαµε, είναι να «γράψει» έντονα στο µυαλό των καταναλωτών το νέο brand και να προσεγγίσουµε όλο το εύρος των διαφορετικών ηλικιακά κοινών µας. Επιπλέον, στόχος µας είναι να τοποθετήσουµε τη νέα κινητή τηλεφωνία Orizon στην αγορά µε µηνύµατα που βοηθούν ώστε όλα τα κοινά να κατανοήσουν τη διαφορά της, το συγκριτικό της πλεονέκτηµα και τη φιλοσοφία της, και έτσι να προσελκύσουµε ακόµα περισσότερο το ενδιαφέρον για το νέο πρωτοποριακό brand.



Συντελεστές

VOLTON

Κατερίνα Γκίνη, Corporate & Marketing Communications Director

Νίκος Γεωργούσης, Marketing Communications Manager

Στέλιος Ιακωβίδης, Digital Marketing Manager

Μαρία Καστρησίου, Marketing Communications Coordinator

Μαίρη Γώγου, Digital Marketing Specialist

Μαρία ∆ρίβα, Trade Marketer

Γιούλη Παπαχρήστου, Corporate Communications Assistant

Σοφία Βολτυράκη, Graphic Designer

VML

Αντώνης Σταυρόπουλος, Chief Creative Officer

Μάνος Μοσχονάς, Creative Director

Mαρία Τσιπλακίδου, Senior Art Director

Τερέζα Γεωργαντζή, Junior Art Director

Σοφοκλής Αλεξόπουλος, Executive Strategy Director

Παύλος Βυθούλκας, Senior Strategist

Τάνια Αξιωτάκη, Senior Account Director

Eλένη Καϊµακά, Senior Account Manager

STEFI

Μπάµπης Μακρίδης, Σκηνοθέτης

Federico Pietra, CEO/Head of TV Commercials