Volvo Cars: The Ultimate Safety Test

Η Mindshare υλοποιεί αυτές τις μέρες στην Ελληνική αγορά την παγκόσμια καμπάνια της Volvo με τίτλο «The Ultimate Safety Test» η οποία είναι μία δημιουργία της Grey.
H καμπάνια σηματοδοτεί την προσπάθεια της Volvo να ευαισθητοποιήσει το κοινό ότι -για αυτήν- η βιωσιμότητα είναι το ίδιο σημαντική για την ασφάλεια. Η Volvo έχει δηλώσει πως σκοπεύει να γίνει μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρεία αυτοκινήτων έως το 2030 - με τις μισές από τις παγκόσμιες πωλήσεις της να είναι αμιγώς ηλεκτρικές έως το 2025.
Η προβολή της καμπάνιας “The Ultimate Safety Test” περιλαμβάνει βίντεο διαφόρων διαρκειών και υλοποιείται στα social media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter) καθώς και στο Youtube.
O Νάσος Ευσταθιάδης, αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Mindshare δήλωσε σχετικά: “Το να υλοποιούμε καμπάνιες για τη Volvo είναι πάντα μία μεγάλη πρόκληση. Πόσο μάλλον τώρα που το θέμα είναι τόσο ιδιαίτερο και σοβαρό, η πρόκληση γίνεται ακόμα μεγαλύτερη».
«Από την ίδρυσή της, η Volvo προστατεύει έμπρακτα τον άνθρωπο. Το έδειξε προσφέροντας τη ζώνη ασφαλείας και τα αποτελέσματα της έρευνάς της για την ασφάλεια σε όλους τους ανθρώπους », δήλωσε η Έλλη Παρασκευά, επικεφαλής του τμήματος Consumer Experience της Volvo Car Hellas. «Για εμάς, σήμερα, το απόλυτο τεστ ασφαλείας για την ανθρώπινη ζωή είναι η κλιματική αλλαγή. Και κάνουμε ό,τι χρειάζεται ώστε να το περάσουμε με επιτυχία, κάτι που αποτυπώνει όμορφα και με ειλικρίνεια η συγκεκριμένη δημιουργική καμπάνια.»