ΒΒDO - Μythos: Η καμπάνια που μας κάνει να δούμε ξανά τη ζωή με αισιοδοξία
Παντού υπάρχει ένα «Είμαι δίπλα σου», που μπορεί να αλλάξει το αύριο, μας θυμίζει η νέα καμπάνια της
BBDO για την μπύρα Mythos, με την «πειραγμένη» διασκευή στο “All you need is love” των Beatles να αποτελεί
το πλέον κατάλληλο μουσικό background. Oι άνθρωποι της BBDO και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας που
επιμελήθηκαν την καμπάνια, δίνουν στο adbusiness όλες τις λεπτομέρειες για την καμπάνια που έχει κερδίσει τις
εντυπώσεις.
Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς
Η νέα καμπάνια της μπύρας Mythos βασίζεται στην αισιοδοξία και στο γεγονός πως όταν ο ένας βρίσκεται ουσιαστικά δίπλα στον άλλον, τότε όλα γίνονται πιο εύκολα και κυρίως πιο θετικά. Σε ποιο insight βασίστηκε η καμπάνια και ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλατε να προβάλετε;
Νάσος Παπαχριστοφόρου - Client Services Director BBDO
Στην πανδημία οι προσωπικές σχέσεις δοκιμάστηκαν. Η ζωή μπήκε σε παύση, αλλά μέσα από τη δύσκολη αυτή περίοδο εκτιμήσαμε περισσότερο τις έννοιες φιλία, συντροφικότητα, σεβασμός και αγάπη. Σήμερα, στη μετάβαση από την πανδημική κρίση σε ένα νέο δύσκολο περιβάλλον, υπάρχει η ανάγκη αισιοδοξίας και ανάδειξης των καλών αυτών αξιών. Οι αρχαίοι έλεγαν «Αγάπης δε ουδέν μείζον ούτε ίσον εστί», οι Beatles έλεγαν “All you need is Love” και έτσι εμείς λέμε παντού υπάρχει ένα «Είμαι δίπλα σου», που μπορεί να αλλάξει το αύριο.
Η καμπάνια εστιάζει στο νεανικό κοινό, ενώ βάζει και τη συμπερίληψη και τη διαφορετικότητα στο προσκήνιο, με βασικό
άξονα τη θετική οπτική των πραγμάτων. Πώς προχωρήσατε σε αυτές
τις στρατηγικές επιλογές;
Νάσος Παπαχριστοφόρου
O Μύθος στρατηγικά τα τελευταία χρόνια εστιάζει στους νέους. Με experiential ενέργειες, digital κώδικες επικοινωνίας, luben διάθεση, στοχεύει στην πυροδότηση των fun στιγμών τους. Έτσι, επίκαιρες έννοιες όπως συμπερίληψη και διαφορετικότητα δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το αφήγημά μας. Έννοιες όμως που για το Μύθο δεν είναι απλώς συστατικό στη συνταγή επικοινωνίας του, αλλά δεδομένες και αδιαμφισβήτητες. Ο Μύθος, χωρίς να θέλει να κάνει κάποιο κήρυγμα περί ισότητας, βρίσκεται εκεί, στις στιγμές χαράς και αγάπης όλων αδιακρίτως.
Πώς προέκυψε το tagline «Παντού υπάρχει ένα “Είμαι δίπλα σου”!» αλλά και πώς επιλέχθηκε η διασκευή στο εμβληματικό τραγούδι των Beatles, «All you need is love» για μουσική υπόκρουση;
Δάφνη Πατρικίου - Executive Creative Director, BBDO
Ηλέκτρα Παυλάκη - Creative Director, BBDO
Ήμασταν πολύ καιρό χώρια. Σε προσωπικό επίπεδο το «είμαστε χώρια» ήθελε να βρει γιατρειά μ’ ένα «είμαι δίπλα σου». Σε διαφημιστικό επίπεδο οι προβληματισμοί μας, ήθελαν να βρουν αντίβαρο. Κι αυτό είναι πάντα η χαρά. Στην περίπτωσή μας η χαρά βρήκε δύναμη μέσα από παρέες που μπορούν να σώσουν από ένα βαρετό απόγευμα μέχρι μια χελώνα που εξαφανίζεται. Οι φίλοι που μπορούν να σε σπρώξουν στην υπέρβαση ή απλά σε μια ράμπα skate ακόμα κι αν είσαι σε αναπηρικό καροτσάκι. Οι κολλητοί που θα βρουν τρόπο να τραγουδήσουν ακόμα κι όταν η φωνή δεν βγαίνει. Οι στίχοι του “all you need is love” ήταν το τέλειο audio για την ταινία. Η πηγαία αισιοδοξία του “there is nothing you can do that can’t be done” επειδή είμαστε παρέα, περιγράφει όλη τη μαγεία της υπόσχεσης «είμαι δίπλα σου» που μας χωράει όλους χωρίς να ζητάει τίποτα. Αυτή η φιλία υπάρχει παντού, αν την ψάξεις. Ακριβώς όπως κι ο Μύθος.
Πού έχουν πραγματοποιηθεί τα γυρίσματα της ταινίας; Υπήρξαν κάποιες προκλήσεις σε επίπεδο παραγωγής;
Δάφνη Πατρικίου - Ηλέκτρα Παυλάκη
Η ταινία γυρίστηκε σε απομονωμένη παραλία για να μυρίζει καλοκαίρι και στην άκρη του Πειραιά γιατί νιώθουμε κομμάτι της αστικής κουλτούρας. Η αισιόδοξη ματιά του Μύθου πήρε ενέργεια χάρη στην σκηνοθέτιδα Βιολέτα Τσέλη, χρώματα και σχήματα χάρη στα animation των mellowstudio και άντλησε την αλήθεια της από την απόφαση συνεργασίας με πραγματικά συμπεριληπτικές παρέες. Μια παρέα κωφαλάλων, την ενέργεια ενός φίλου σε αμαξίδιο, τις πολύχρωμες διαθέσεις των πρωταγωνιστών της.
Ποιο ήταν το brief προς την BBDO για τη νέα καμπάνια της μπύρας Mythos; Τι θέλατε να κατορθώσει η νέα επικοινωνία και πού αποφασίσατε πως έπρεπε να εστιάσει;
Μαρία Ηρωίδη - Marketing Director Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Ο Mythos, μια αγαπημένη νεανική μπύρα και σήμα κατατεθέν της ελληνικής μπύρας στο εξωτερικό, είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με εμπειρίες, urban φιλικές συναντήσεις, αυθόρμητες στιγμές χαλάρωσης. Γι’ αυτό οι περιορισμοί της τελευταίας δύσκολης διετίας, έβαλαν φρένο κατά κάποιον τρόπο στο brand essence. Επομένως, έπρεπε να κάνουμε δυναμικό comeback, τονίζοντας όσα αναγκαστήκαμε να «παγώσουμε» λόγω συγκυρίας, που είναι όσα έχουμε περισσότερο ανάγκη! Επομένως, η κατεύθυνση που δώσαμε ήταν να μπορέσουμε μέσα από τη νέα ταινία να απολαύσουμε όλες τις αυθόρμητες στιγμές και εμπειρίες που συνεπάγεται ο Mythos: χαλαρές στιγμές με φίλους, πολυμορφία, συμμετοχή, ουσιαστική συντροφικότητα και όμορφες εικόνες. Μια «μυθική» καμπάνια, για να δούμε ξανά τη ζωή με αισιοδοξία, που όλοι το έχουμε ανάγκη!
Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της μπύρας Μythos και τα βασικά χαρακτηριστικά του brand; Πώς αποτυπώνονται στη νέα καμπάνια;
Βαγγέλης Μποκίδης - Brand Manager | Mythos Family & Kaiser Brands
Ορέστης Μαρκόπουλος - Junior Brand Manager | Mythos Family & Kaiser Brands
Ο Mythos, η πιο δροσερή νεανική μπύρα, προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες και στιγμές με την παρέα. Βλέπει την πραγματικότητα μέσα από τα δικά του εναλλακτικά «γυαλιά» και η διάθεσή του είναι πάντα «ανεβαστική» αλλά παράλληλα ρεαλιστική. Γι’ αυτό και αποτελεί τον καταλύτη για τις πιο αξέχαστες στιγμές που μας βγάζουν από τη ρουτίνα της καθημερινότητας.
Πρόσφατα προχωρήσατε σε πλήρες rebranding στο σύνολο των προϊόντων και συσκευασιών της οικογένειας προϊόντων Mythos. Ποιος ήταν ο στόχος αυτής της ενέργειας και ποια λογική ακολουθήθηκε;
Μαρία Ηρωίδη
Επιδίωξή μας ήταν μια ενιαία εικόνα στις συσκευασίες μας ως προς την νεανικότητα, τη φρέσκια ματιά, τη συνοχή και τη συνέπεια, με τα στοιχεία λογοτύπου και μονόκερου να πρωτοστατούν, ώστε να συνεχίσουμε την αφήγηση της μοναδικής «μυθικής» ιστορίας του brand!
Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής για την καμπάνια;
Βαγγέλης Μποκίδης - Ορέστης Μαρκόπουλος
Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι και δικαιωμένοι, καθώς η νέα καμπάνια έχει λάβει σε μόλις 15 ημέρες εξαιρετικά σχόλια, από συναδέλφους, συνεργάτες, καταναλωτές αλλά και επισκέπτες του εξωτερικού! Αυτό που έχει αγαπήσει περισσότερο ο κόσμος, είναι η αισιοδοξία που εμπνέει το τηλεοπτικό μας, σε συνδυασμό με ένα άκρως αισιόδοξο τραγούδι. Τα χρώματα, η κινηματογράφηση και τα graph elements, είναι στοιχεία που προσδίδουν επιπλέον, τόσο που αρκετοί θεωρούν ότι πρόκειται για προσαρμογή διεθνούς καμπάνιας στις ανάγκες της αγοράς μας. Οπότε, σαφώς και νιώθουμε δικαιωμένοι από το αποτέλεσμα, με το «γλυκό» χαμόγελο στα χείλη μας!
Συντελεστές
Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Μαρία Ηρωίδη - Marketing Director
Βαγγέλης Μποκίδης - Brand Manager | Mythos Family & Kaiser Brands
Ορέστης Μαρκόπουλος - Junior Brand Manager | Mythos Family & Kaiser Brands
BBDO
Δάφνη Πατρικίου - Executive Creative Director
Ηλέκτρα Παυλάκη - Creative Director
Μαρίνα Σταθοπούλου - Senior Art Director
Γιάννης Μαζαράκης - Senior Art Director
Νάσος Παπαχριστοφόρου - Client Services Director
Κωνσταντίνα Γιάννη - Account Manager
Stefi Productions
Producer: Μαρία Στεφανίδη
Σκηνοθέτης: Βιολέτα Τσέλη
Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς
Η νέα καμπάνια της μπύρας Mythos βασίζεται στην αισιοδοξία και στο γεγονός πως όταν ο ένας βρίσκεται ουσιαστικά δίπλα στον άλλον, τότε όλα γίνονται πιο εύκολα και κυρίως πιο θετικά. Σε ποιο insight βασίστηκε η καμπάνια και ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλατε να προβάλετε;
Νάσος Παπαχριστοφόρου - Client Services Director BBDO
Στην πανδημία οι προσωπικές σχέσεις δοκιμάστηκαν. Η ζωή μπήκε σε παύση, αλλά μέσα από τη δύσκολη αυτή περίοδο εκτιμήσαμε περισσότερο τις έννοιες φιλία, συντροφικότητα, σεβασμός και αγάπη. Σήμερα, στη μετάβαση από την πανδημική κρίση σε ένα νέο δύσκολο περιβάλλον, υπάρχει η ανάγκη αισιοδοξίας και ανάδειξης των καλών αυτών αξιών. Οι αρχαίοι έλεγαν «Αγάπης δε ουδέν μείζον ούτε ίσον εστί», οι Beatles έλεγαν “All you need is Love” και έτσι εμείς λέμε παντού υπάρχει ένα «Είμαι δίπλα σου», που μπορεί να αλλάξει το αύριο.
Νάσος Παπαχριστοφόρου
O Μύθος στρατηγικά τα τελευταία χρόνια εστιάζει στους νέους. Με experiential ενέργειες, digital κώδικες επικοινωνίας, luben διάθεση, στοχεύει στην πυροδότηση των fun στιγμών τους. Έτσι, επίκαιρες έννοιες όπως συμπερίληψη και διαφορετικότητα δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το αφήγημά μας. Έννοιες όμως που για το Μύθο δεν είναι απλώς συστατικό στη συνταγή επικοινωνίας του, αλλά δεδομένες και αδιαμφισβήτητες. Ο Μύθος, χωρίς να θέλει να κάνει κάποιο κήρυγμα περί ισότητας, βρίσκεται εκεί, στις στιγμές χαράς και αγάπης όλων αδιακρίτως.
Πώς προέκυψε το tagline «Παντού υπάρχει ένα “Είμαι δίπλα σου”!» αλλά και πώς επιλέχθηκε η διασκευή στο εμβληματικό τραγούδι των Beatles, «All you need is love» για μουσική υπόκρουση;
Δάφνη Πατρικίου - Executive Creative Director, BBDO
Ηλέκτρα Παυλάκη - Creative Director, BBDO
Ήμασταν πολύ καιρό χώρια. Σε προσωπικό επίπεδο το «είμαστε χώρια» ήθελε να βρει γιατρειά μ’ ένα «είμαι δίπλα σου». Σε διαφημιστικό επίπεδο οι προβληματισμοί μας, ήθελαν να βρουν αντίβαρο. Κι αυτό είναι πάντα η χαρά. Στην περίπτωσή μας η χαρά βρήκε δύναμη μέσα από παρέες που μπορούν να σώσουν από ένα βαρετό απόγευμα μέχρι μια χελώνα που εξαφανίζεται. Οι φίλοι που μπορούν να σε σπρώξουν στην υπέρβαση ή απλά σε μια ράμπα skate ακόμα κι αν είσαι σε αναπηρικό καροτσάκι. Οι κολλητοί που θα βρουν τρόπο να τραγουδήσουν ακόμα κι όταν η φωνή δεν βγαίνει. Οι στίχοι του “all you need is love” ήταν το τέλειο audio για την ταινία. Η πηγαία αισιοδοξία του “there is nothing you can do that can’t be done” επειδή είμαστε παρέα, περιγράφει όλη τη μαγεία της υπόσχεσης «είμαι δίπλα σου» που μας χωράει όλους χωρίς να ζητάει τίποτα. Αυτή η φιλία υπάρχει παντού, αν την ψάξεις. Ακριβώς όπως κι ο Μύθος.
Πού έχουν πραγματοποιηθεί τα γυρίσματα της ταινίας; Υπήρξαν κάποιες προκλήσεις σε επίπεδο παραγωγής;
Δάφνη Πατρικίου - Ηλέκτρα Παυλάκη
Η ταινία γυρίστηκε σε απομονωμένη παραλία για να μυρίζει καλοκαίρι και στην άκρη του Πειραιά γιατί νιώθουμε κομμάτι της αστικής κουλτούρας. Η αισιόδοξη ματιά του Μύθου πήρε ενέργεια χάρη στην σκηνοθέτιδα Βιολέτα Τσέλη, χρώματα και σχήματα χάρη στα animation των mellowstudio και άντλησε την αλήθεια της από την απόφαση συνεργασίας με πραγματικά συμπεριληπτικές παρέες. Μια παρέα κωφαλάλων, την ενέργεια ενός φίλου σε αμαξίδιο, τις πολύχρωμες διαθέσεις των πρωταγωνιστών της.
Ποιο ήταν το brief προς την BBDO για τη νέα καμπάνια της μπύρας Mythos; Τι θέλατε να κατορθώσει η νέα επικοινωνία και πού αποφασίσατε πως έπρεπε να εστιάσει;
Μαρία Ηρωίδη - Marketing Director Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Ο Mythos, μια αγαπημένη νεανική μπύρα και σήμα κατατεθέν της ελληνικής μπύρας στο εξωτερικό, είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με εμπειρίες, urban φιλικές συναντήσεις, αυθόρμητες στιγμές χαλάρωσης. Γι’ αυτό οι περιορισμοί της τελευταίας δύσκολης διετίας, έβαλαν φρένο κατά κάποιον τρόπο στο brand essence. Επομένως, έπρεπε να κάνουμε δυναμικό comeback, τονίζοντας όσα αναγκαστήκαμε να «παγώσουμε» λόγω συγκυρίας, που είναι όσα έχουμε περισσότερο ανάγκη! Επομένως, η κατεύθυνση που δώσαμε ήταν να μπορέσουμε μέσα από τη νέα ταινία να απολαύσουμε όλες τις αυθόρμητες στιγμές και εμπειρίες που συνεπάγεται ο Mythos: χαλαρές στιγμές με φίλους, πολυμορφία, συμμετοχή, ουσιαστική συντροφικότητα και όμορφες εικόνες. Μια «μυθική» καμπάνια, για να δούμε ξανά τη ζωή με αισιοδοξία, που όλοι το έχουμε ανάγκη!
Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της μπύρας Μythos και τα βασικά χαρακτηριστικά του brand; Πώς αποτυπώνονται στη νέα καμπάνια;
Βαγγέλης Μποκίδης - Brand Manager | Mythos Family & Kaiser Brands
Ορέστης Μαρκόπουλος - Junior Brand Manager | Mythos Family & Kaiser Brands
Ο Mythos, η πιο δροσερή νεανική μπύρα, προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες και στιγμές με την παρέα. Βλέπει την πραγματικότητα μέσα από τα δικά του εναλλακτικά «γυαλιά» και η διάθεσή του είναι πάντα «ανεβαστική» αλλά παράλληλα ρεαλιστική. Γι’ αυτό και αποτελεί τον καταλύτη για τις πιο αξέχαστες στιγμές που μας βγάζουν από τη ρουτίνα της καθημερινότητας.
Πρόσφατα προχωρήσατε σε πλήρες rebranding στο σύνολο των προϊόντων και συσκευασιών της οικογένειας προϊόντων Mythos. Ποιος ήταν ο στόχος αυτής της ενέργειας και ποια λογική ακολουθήθηκε;
Μαρία Ηρωίδη
Επιδίωξή μας ήταν μια ενιαία εικόνα στις συσκευασίες μας ως προς την νεανικότητα, τη φρέσκια ματιά, τη συνοχή και τη συνέπεια, με τα στοιχεία λογοτύπου και μονόκερου να πρωτοστατούν, ώστε να συνεχίσουμε την αφήγηση της μοναδικής «μυθικής» ιστορίας του brand!
Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής για την καμπάνια;
Βαγγέλης Μποκίδης - Ορέστης Μαρκόπουλος
Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι και δικαιωμένοι, καθώς η νέα καμπάνια έχει λάβει σε μόλις 15 ημέρες εξαιρετικά σχόλια, από συναδέλφους, συνεργάτες, καταναλωτές αλλά και επισκέπτες του εξωτερικού! Αυτό που έχει αγαπήσει περισσότερο ο κόσμος, είναι η αισιοδοξία που εμπνέει το τηλεοπτικό μας, σε συνδυασμό με ένα άκρως αισιόδοξο τραγούδι. Τα χρώματα, η κινηματογράφηση και τα graph elements, είναι στοιχεία που προσδίδουν επιπλέον, τόσο που αρκετοί θεωρούν ότι πρόκειται για προσαρμογή διεθνούς καμπάνιας στις ανάγκες της αγοράς μας. Οπότε, σαφώς και νιώθουμε δικαιωμένοι από το αποτέλεσμα, με το «γλυκό» χαμόγελο στα χείλη μας!
Συντελεστές
Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Μαρία Ηρωίδη - Marketing Director
Βαγγέλης Μποκίδης - Brand Manager | Mythos Family & Kaiser Brands
Ορέστης Μαρκόπουλος - Junior Brand Manager | Mythos Family & Kaiser Brands
BBDO
Δάφνη Πατρικίου - Executive Creative Director
Ηλέκτρα Παυλάκη - Creative Director
Μαρίνα Σταθοπούλου - Senior Art Director
Γιάννης Μαζαράκης - Senior Art Director
Νάσος Παπαχριστοφόρου - Client Services Director
Κωνσταντίνα Γιάννη - Account Manager
Stefi Productions
Producer: Μαρία Στεφανίδη
Σκηνοθέτης: Βιολέτα Τσέλη