To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

VW: Στην DDB το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού διεθνώς

VW: Στην DDB το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού διεθνώς
Ολοκλήρωσε την παγκόσμια διαφημιστική της αναθεώρηση η Volkswagen, με την DDB να αποτελεί τον μεγάλο νικητή καθώς αναλαμβάνει τον λογαριασμό για την Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική καθώς και την Νότια Αμερική.

Η Cheil αναδείχθηκε νικήτρια για την αγορά της Κίνας ενώ το WPP Group, αν και ανήκει στο παγκόσμιο roster της Ford, ανέλαβε την ευθύνη του λογαριασμού της VW στην Βόρεια Αμερική.

Η DDB Germany, η οποία αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια το lead agency της VW, αναμένεται να έχει τον πρώτο λόγο στον χειρισμό του τμήματος λογαριασμού, που ανέλαβε η DDB, ενώ σημαντική αναμένεται να είναι και η συνεισφορά της adam&eveDDB στην Μεγάλη Βρετανία.

Όσον αφορά το WPP Group δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο ποιοι θα χειριστούν τον λογαριασμό αλλά το πιθανότερο είναι να δημιουργηθεί μια ειδική μονάδα, στα πρότυπα του agency GTB, που δημιουργήθηκε για την Ford.