To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wunderman Thompson και Vodafone CU ανοίγονται σε νέες περιπέτειες

Wunderman Thompson και Vodafone CU ανοίγονται σε νέες περιπέτειες

Σου έχει τύχει για αλλού να ξεκινήσεις κι αλλού να βρεθείς;... Wunderman Thompson και Vodafone CU, οι πρωταγωνιστές δηλαδή της ψαγμένης καμπάνιας μιλούν για τις ειδικές προκλήσεις αυτής της ξεχωριστής παραγωγής που δημιούργησε μία καινούργια εμπειρία στους συνδρομητές CU.


Ποιος είναι ο κεντρικός άξονας της νέας καμπάνιας; Ποια στοιχεία θέλετε να προβάλλετε και με ποιο βασικό μήνυμα;
Ηλίας Γκάρλας, Πήτερ Οικονόμου

Ανοίξου και δεν θα χάσεις. Ανοίξου και κάτι καλό θα συμβεί. Με το CU Around κάθε μέρα κερδίζεις δώρα, τρως -πίνεις- διασκεδάζεις και ξαφνικά πας ταξίδι στο Μπαλί επειδή πήγες για έναν καφέ. Η βασική ιδέα της καμπάνιας δεν είναι παρά η αλήθεια κάποιων συνδρομητών CU οι οποίοι έπαιξαν BIG BANG μέσα στους συνεργάτες CU Around κι έζησαν δυνατές εμπειρίες. Για φαντάσου να βγεις για ένα burger και να βρεθείς για skydiving, scuba diving ή hiking. Θέλω κι εγώ!

Σε ποιο insight στηρίζεται η καμπάνια;
Χάιδω Ηλιοπούλου, Ειρήνη Αναγνωστοπούλου

Exploration. Αυτή είναι η φυσική θέση του brand στρατηγικά κι επικοινωνιακά. Η εξερεύνηση είναι η πολυδιάστατη αλήθεια του youth κοινού: ανακαλύπτω τον κόσμο γύρω μου αλλά και τον εαυτό μου, πέρα από στερεότυπα και ταμπέλες. Για να ζήσω εμπειρίες, να δημιουργήσω, να εξελιχθώ.

Σήμερα συστήνουμε το νέο CU Around, ένα εμπλουτισμένο σχήμα εμπειριών διότι από σήμερα πέρα από προσφορές (π.χ. 1+1 καφές στο Γρηγόρη), εκπτώσεις, δώρα, πρωταγωνιστούν gamified experiences μέσω του Big Bang app. Η καμπάνια στηρίχθηκε στο universal truth των νέων: «για αλλού ξεκίνησα κι αλλού βρέθηκα». Ομολογήστε σας έχει τύχει. Αυτό συμβαίνει γιατί το youth κοινό είναι open στο καινούριο, το διαφορετικό, το απρόβλεπτο, και γιατί διψούν για νέες εμπειρίες που είναι fun αλλά και που διευρύνουν τους ορίζοντές τους, τους εξελίσσουν. Με μια φράση: ανοίξου και δεν θα χάσεις!



Υπήρξαν κάποιες ειδικές προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή της καμπάνιας;
Ηλίας Γκάρλας, Πήτερ Οικονόμου

Πήγαμε στα 14.000 πόδια στον αέρα, στο βυθό της θάλασσας, 2000 μέτρα στο βουνό. Είναι πρόκληση από σενάριο κιόλας. Wunderman Thompson και Vodafone CU δημιούργησαν μια περιπέτεια εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων εμπειριών.  Όμως πέρα από τις τεχνικές απαιτήσεις, προκλήσεις ήταν η «χορογραφία» της reverse κίνησης σε τόσο δύσκολα set και με τέτοια δράση, η απόδοση του συναισθήματος, όπως επίσης και το overall fit στην ΟPEN καμπάνια το manifesto της οποίας περιέχει τα προφητικά λόγια: «…πήγαινε στον ουρανό, χώσου στα βαθιά…».

Ποιες θα λέγατε πως είναι οι αξίες του brand CU που διαμορφώνουν και την επικοινωνία και το marketing του;
Ελένη Μεζίτη, Βασίλης Τσούγιας

Το CU πρώτα από όλα πρεσβεύει το OPEN, το οποίο είναι και το payoff της μάρκας. To OPEN μπορεί να σημαίνει πολλά και αυτό είναι και η βασική αρχή που το χαρακτηρίζει. Δεν είναι μια αξία την οποία θέλουμε να προβάλλουμε στο κοινό μας, αλλά αντίθετα, είναι μια αξία που θέλουμε να συν-δημιουργήσουμε μαζί του, να τη νοηματοδοτήσουμε από κοινού, με πολλές αφορμές. Η συγκεκριμένη OPEN κατεύθυνση, έρχεται φυσικά να επηρεάσει και τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε με το κοινό μας, είτε μέσα από μια 360 καμπάνια, είτε από τα ίδια μας τα προϊόντα. Θέλουμε να δημιουργούμε μοναδικές εμπειρίες, ώστε να ερχόμαστε σε άμεση επαφή με το CU κοινό.


Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του CU Big Bang App και πώς αποτυπώνονται στην καμπάνια;
Κωνσταντίνος Μουμούρης, Ελένη Μεζίτη

To CU Big Bang App είναι μια gamified loyalty πλατφόρμα, με δυνατότητες επαυξημένης (ΑR) και εικονικής (VR) πραγματικότητας, την οποία το CU καλωσόρισε στις αρχές του 2019. Ακολουθώντας πάντα πρώτοι τις τάσεις των νέων, συνδέσαμε το CU Big Bang App με το CU Around, το μέχρι πρότινος πρόγραμμα ανταμοιβής των CU χρηστών, δημιουργώντας μια μοναδική πλατφόρμα εμπειριών, τόσο στον online, όσο και στον offline κόσμο. Έτσι, πριν λίγες εβδομάδες καλωσορίσαμε την πίστα CU Around Worlds στο CU Big Bang App, μέσα από το οποίο οι CU χρήστες μπορούν να κερδίσουν μοναδικές εμπειρίες, πηγαίνοντας στα καταστήματα και τους φυσικούς χώρους των συνεργατών μας (καταστήματα Γρηγόρης, Simply Burgers, ODEON cinema, Blue Star Ferries, Brothers in Law). Αυτό ακριβώς προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε και στη νέα επικοινωνία μας, συνδέοντάς το με ένα πολύ σημαντικό youth insight: οι νέοι από αλλού ξεκινάνε τη μέρα τους και αλλού καταλήγουν να βρίσκονται.

Έτσι, στη νέα μας καμπάνια, πρωταγωνιστεί η επαυξημένη πραγματικότητα, στους φυσικούς χώρους των συνεργατών μας, μέσα από το CU Big Bang App και οι μοναδικές εμπειρίες, τις οποίες προσφέρει το CU Around, σε μια επικοινωνία που μιλάει ξεκάθαρα για τους νέους, με τους νέους, στην καρδιά των νέων!

Ποιες εκτελέσεις και σε ποιες πλατφόρμες περιλαμβάνει η καμπάνια; Ποια είναι η στρατηγική που έχετε ακολουθήσει στο digital και social περιβάλλον;
Χάιδω Ηλιοπούλου, Βασίλης Τσούγιας, Κώστας Νιώτης

Θέλοντας να δημιουργούμε πραγματικά 360 επικοινωνίες, αφήσαμε τους νέους να μας οδηγήσουν σε όλες τις πλατφόρμες και τα κανάλια που χρησιμοποιούν, με βασικό σκοπό να είμαστε relevant, τόσο στη στιγμή όσο και στο ίδιο το μέσο. Εκτός από τα παραδοσιακά μας οχήματα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, out-of-home & print), ρίξαμε μεγάλη βαρύτητα στα digital μέσα, σχεδιάζοντας ένα roadmap για όλα τα touchpoints (GDN, YouTube pre-rolls, Premium Display, κλπ.).

Μια καμπάνια που αφορά τους νέους όμως, το πιο δυναμικό και απαιτητικό κοινό εμπορικά, δε θα μπορούσε να μην έχει διαφορετικές προεκτάσεις σε κάθε κανάλι. Σαν brand δεν αντιμετωπίζουμε τα digital touchpoints ως άλλο ένα σημείο που προβάλλουμε τα μηνύματά μας. Αντίθετα, δημιουργούμε tailor made περιεχόμενο που εξυπηρετεί το κάθε μέσο ξεχωριστά και έρχεται να υποστηρίξει το λεγόμενο “moment of truth” των νέων. Από τη δημιουργία ενός banner με το πιο σωστά σχεδιασμένο λεκτικό και εικαστικό, μέχρι την παραγωγή original περιεχομένου στα social media, προσπαθούμε να διαδώσουμε το χαρακτήρα της καμπάνιας και όλες τις αξίες που πρεσβεύει με διαφορετικό πάντα τρόπο. Δίνουμε έμφαση στο περιεχόμενο που δημιουργούν οι ίδιοι οι χρήστες μέσα από τις εμπειρίες τους και βγάζουμε προς τα έξω τις ιστορίες που έχουν οι ίδιοι να αφηγηθούν, ενώ στα υπόλοιπα digital κανάλια, δημιουργούμε ένα συνολικό storytelling, τόσο για την εφαρμογή και τη νέα Big Bang πίστα, όσο και για τις εμπειρίες που μπορεί κανείς να απολαύσει μέσα από τους συνεργάτες και τα δώρα του CU Around.

WUNDERMAN THOMPSON
Creative Director Ηλίας Γκάρλας
Senior Art Director Πήτερ Οικονόμου
Account Manager Ειρήνη Αναγνωστοπούλου
Strategic Business Consultant Ζοζέφ Μεζάν
Head of Digital & Innovation Κώστας Νιώτης
Digital Client Service Director Δημήτρης Γκανέτσος
Digital Creative Director Βασίλης Παπαγεωργίου
Director & D.O.P. Χάρης Πατραμάνης
Executive Producer Γιώργος Μαρουδής
Producers Ελένη Ασβεστά & Γιώργος Αλεξανδρής

VODAFONE
Ελένη Μεζίτη Youth Segment Manager
Βασίλης Τσούγιας Senior Brand Manager
Μαρία Μπαριτάκη Marketing Assistant
Λευτέρης Αντωνόπουλος Senior Product, Loyalty & Digital Sales Manager
Λυδία Παπαντωνοπούλου Loyalty Product Manager
Γιάννης Καρπέτας Product Owner
Γιώργος Γεώρμας Content, Media & Public Relations Senior Coordinator
Κωνσταντίνος Μουμούρης Head of Mass, Youth, Ethnic Segment-Loyalty & IOT
Χάιδω Ηλιοπούλου Head of Brand, Marketing Communications & Insights
Κατερίνα Κόρκακα Digital & Media Manager

MINDSHARE
Τάσος Κιτσαράς Γενικός Διευθυντής
Κωνσταντίνος Δανιάς Business Unit Director
Μανώλης Ρόδης Media Director

TAGS: Vodafone