To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wunderman Thompson και Vodafone CU ενώνουν όλα τα δίκτυα

Wunderman Thompson και Vodafone CU ενώνουν όλα τα δίκτυα

Οι συνδημιουργοί της νέας καμπάνιας CU OPEN TO ALL WORLD μιλάνε με όλους... για όλα.

Η νέα καµπάνια Vodafone CU, ως συνήθως προκάλεσε συζήτηση, τι θέλετε να περάσετε στο κοινό;

Ηλίας Γκάρλας, Πήτερ Οικονόµου

Βασικά το κοινό µίλησε πρώτο από όλους και είπε: «Γιατί να µας χωρίζουν τα δίκτυα;». Η οµάδα CU και Wunderman Thompson το άκουσε κι έπραξε. Ξέρετε οι νέοι ξεκάθαρα δρουν ανοιχτόµυαλα, δεν εγκρίνουν τους διαχωρισµούς, ανήκουν όπου θέλουν, ψάχνονται παντού ελεύθερα. Οπόταν δικαίως αναρωτήθηκαν για το παράδοξο: «Στη ζωή µου έρχοµαι σε επαφή µε όποιον θέλω στην επικοινωνία γιατί µου βάζετε ταµπέλες;». Το CU κατάργησε όλα τα εµπόδια και είπε Open to all. Όποιος κι αν είσαι, µίλα µε όλους ελεύθερα. Η τοποθέτηση CU Open έχει το φυσικό προνόµιο να εµπεριέχει οργανικά µεγάλες έννοιες όπως ο σεβασµός στη διαφορετικότητα και ταυτόχρονα µπορεί να αγκαλιάζει τις πιο φρέσκιες επίκαιρες προϊοντικές ιδέες της µάρκας. Αν είσαι open έχεις πλεονέκτηµα. Ήρεµα το λέω…

Ποιοι πρωταγωνιστούν στη νέα καµπάνια και σε ποιο insight στηρίχθηκε η δηµιουργία της;

Ηλίας Γκάρλας, Πήτερ Οικονόµου

Πρωταγωνιστούν οι εκφραστές της σύγχρονης youth κουλτούρας. Όλοι εκείνοι οι οποίοι µας θύµισαν πως ό,τι υπάρχει εκεί έξω, υπάρχει ανεξάρτητα από τη γνώµη µας για αυτό. Η διαφορετικότητα ίσως είναι το πιο δύσκολο πράγµα που υπάρχει σε µια κοινωνία αλλά και το πιο επικίνδυνο αν δεν υπάρχει. Όσο διαφορετικοί κι αν είµαστε, η επικοινωνία µας ενώνει. Αποτυπώσαµε ποικιλοµορφία, αυθεντικότητα, αληθινούς χαρακτήρες. Παιδιά τα οποία απλά είναι ο εαυτός τους. Και αυτό που θέλουν είναι ανεξαρτησία και να ζουν σε έναν κόσµο ανοιχτό χωρίς αδιέξοδα. Ειδικά στην επικοινωνία τους αναζητούν τη συνθήκη της ελευθερίας, να µην σκέφτονται σε ποιο δίκτυο είναι ο κάθε φίλος τους. Το CU το έκανε πραγµατικότητα, τους απελευθέρωσε. Μιλάνε όλοι µε όλους ελεύθερα.

Θεωρείτε πως η εποχή απαιτεί από τα brands - ειδικά αυτά που απευθύνονται κυρίως στους νέους - να µιλήσουν πιο έντονα στην επικοινωνία τους για θέµατα διαφορετικότητας;

Κώστας Νιώτης, Ειρήνη Αναγνωστοπούλου

Όλοι ζούµε κάτω από τον ίδιο ουρανό αλλά δεν έχουµε όλοι τον ίδιο ορίζοντα. Ένας κόσµος ανοιχτός είναι εκεί όπου όλοι µπορούν να είναι διαφορετικοί, ελεύθεροι να εκφράζονται, να επικοινωνούν, και να αλληλεπιδρούν. Πιστεύουµε σε ένα open mindset, στην διαρκή αναζήτηση και εξερεύνηση πέρα από στερεότυπα και ταµπέλες. Αυτή είναι η φιλοσοφία και στρατηγική του brand. Στόχος µας πάντα είναι να ακούµε, να σεβόµαστε και να αποτυπώνουµε την αλήθεια του κοινού στο οποίο απευθυνόµαστε. Μιλάµε για τη διαφορετικότητα ως µέρος τηc αλήθειας του youth κοινού, αναδεικνύοντας τις αξίες και την κουλτούρα του, παρακινώντας, προτρέποντας και εµπνέοντας ταυτόχρονα.

Πώς προχωρήσατε στην απόφαση να «απελευθερώσετε» τα πακέτα Vodafone CU και πώς προέκυψε η απόφαση να στηρίξετε την σχετική επικοινωνία όχι σε κάποια hard selling πρόταση αλλά σε ένα µήνυµα στήριξης της διαφορετικότητας;

Κωνσταντίνος Μουµούρης, Ελένη Μεζίτη

Στη Vodafone θέτουµε πάντα τον πελάτη στο επίκεντρο και ψάχνουµε πάντα τρόπους να δηµιουργούµε αξία µέσα από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα µας. Η οµάδα του CU συνάντησε ένα πολύ ενδιαφέρον insight στις αρχές του 2020. Οι σηµερινοί νέοι που ανήκουν στο ηλικιακό group του 18-24, θέλουν να είναι ανεξάρτητοι και µέρος ενός ανοιχτού κόσµου. Δεν θέλουν να έρχονται αντιµέτωποι µε εµπόδια που τους περιορίζουν, και αυτό σηµαίνει ότι ακόµα και όταν µιλάνε µε τους φίλους τους στο τηλέφωνο, δεν θέλουν να σκέφτονται σε ποιον πάροχο ανήκουν. Θέλοντας να «απαντήσουµε» µε έναν ουσιαστικό τρόπο στο insight, πιστοί στην OPEN φιλοσοφία της µάρκας, µετατρέψαµε σε όλα τα εµπορικά διαθέσιµα πακέτα φωνής, τα λεπτά οµιλίας εντός δικτύου σε λεπτά οµιλίας προς όλους, χωρίς καµία προϋπόθεση. H Vodafone άλλαξε την Καρτοκινητή, απελευθερώνοντας την οµιλία προς όλα τα δίκτυα! Για τους σηµερινούς νέους, ένας ανοιχτός κόσµος είναι εκεί που όλοι µπορούν να είναι διαφορετικοί και ταυτόχρονα ελεύθεροι να επικοινωνούν µεταξύ τους. Έτσι λοιπόν, αναδείξαµε αυτή τη διαφορετικότητα, που από όσο φαίνεται είναι κινητήριος δύναµη για το ευρύτερο youth community και στοιχειοθετήσαµε την επικοινωνία µας µε αυτό τον τρόπο. Αξίζει να σηµειωθεί πως για να διαδώσουµε δυναµικά τα συγκεκριµένα νέα, αξιοποιήσαµε ένα 360 πλάνο που περιλαµβάνει όλα τα διαθέσιµα µέσα (TV, Radio, Digital, Social Media, κ.ά.).

Πώς η συγκεκριµένη επικοινωνία αναδεικνύει το brand promise του CU;

Ελένη Μεζίτη, Γιώργος Γεώρµας

Είχαµε στα χέρια µας ένα πολύ ενδιαφέρον νέο να µοιραστούµε µε το κοινό και έτσι αποφασίσαµε να δηµιουργήσουµε µια καµπάνια, που όχι µόνο θα καλωσορίζει τα ανανεωµένα πακέτα µας, αλλά ταυτόχρονα θα κάνει substantiate την OPEN φιλοσοφία της µάρκας. Για αυτό και η καµπάνια σχεδιάστηκε µέσα από το OPEN πρίσµα του CU και παρουσιάζει έναν ανοιχτό κόσµο, µε διαφορετικούς ανθρώπους, παιδιά που τα συναντάς καθηµερινά στην πόλη, µε τη µοναδικότητά τους, ελεύθεροι να µιλάνε µε όλους. Το brand υπογράφει «ανοίξου και άνοιξε» και η συγκεκριµένη επικοινωνία ήρθε να αναδείξει ακόµα περισσότερο αυτή την υπόσχεση. Με ένα προϊόν που επιτρέπει στον κόσµο, όχι µόνο να ανοιχτεί όσο θέλει, αλλά και να επικοινωνήσει µε όλους, χωρίς ταµπέλες και περιορισµούς! Υπάρχει κάτι πιο OPEN από αυτό;

Ποιες είναι οι προκλήσεις, που υπάρχουν σήµερα, όσον αφορά την επικοινωνία µε το νεανικό κοινό, που αποτελεί κατά κύριο λόγο την πελατειακή βάση του CU;

Χάιδω Ηλιοπούλου, Γιώργος Γεώρµας

Οι προκλήσεις στον τοµέα του µάρκετινγκ και της επικοινωνίας είναι πολλές. Πόσο µάλλον σε µια δυναµική κατηγορία όπως είναι τα youth brands, που απευθύνονται σε ένα κοινό που συνεχώς «ψάχνεται» και ανακαλύπτει νέες τάσεις. Έχει παρατηρηθεί από πολλές έρευνες τα τελευταία χρόνια, πως οι νέοι εµπιστεύονται τα brands τα οποία είναι αυθεντικά. Αυτό σηµαίνει ότι µια µάρκα πρέπει να είναι αυθεντική στον τρόπο µε τον οποίο επικοινωνεί µε το κοινό, πρέπει να προβάλλει τη δική της αλήθεια µέσα από τις ιστορίες της και φυσικά να εµπνέει ουσιαστικά και σε βάθος. Επίσης, είναι πολύ σηµαντικό τα brands να έχουν ένα purpose στο DNA τους. Οι νέοι επιλέγουν µάρκες που «επιστρέφουν» κάτι πίσω στο community, µε διαφάνεια. Πλέον είναι επιτακτικό αυτό το purpose να γίνει και purpose-driven επικοινωνία, γιατί τελικά ο κόσµος µπορεί να επιλέγει τις αγορές του µε πολλά διαφορετικά κριτήρια, αλλά κατά βάση επιλέγει τις µάρκες που υπηρετούν ένα ουσιαστικό core mission. Αν ένα brand καταφέρει να είναι αυθεντικό και φυσικά συνεχίσει να υπηρετεί ένα µεγαλύτερο σκοπό, τότε η ίδια η επικοινωνία βοηθάει τους πελάτες να κάνουν connect σε βαθύτερο επίπεδο, όχι µόνο επιφανειακά. Το consideration µπορεί εν καιρώ να µεταφραστεί σε brand love.

Vodafone

Youth Segment Manager: Ελένη Μεζίτη

Senior Brand Manager: Γιώργος Γεώρµας

Marketing Assistant: Μαρία Μπαριτάκη

Senior Product, Loyalty & Digital Sales Manager: Λευτέρης Αντωνόπουλος

Product Manager: Στέλλα Τζαµαρού

Content, Media & PR Senior Coordinator: Νικολέτα Λίτη

Marketing Tribe Lead: Κωνσταντίνος Μουµούρης

Head of Brand, Marketing Communications & Insights: Χάιδω Ηλιοπούλου

Digital & Media Manager: Κατερίνα Κόρκακα

Wunderman Thompson

Creative Director: Ηλίας Γκάρλας

Senior Art Director: Πήτερ Οικονόµου

Copywriter: Ηλίας Γκάρλας

Account Manager: Ειρήνη Αναγνωστοπούλου

Executive Creative Officer: Λάζαρος Ευµορφίας

Strategic Business Consultant: Ζοζέφ Μεζάν

Head of Digital & Innovation: Κώστας Νιώτης

Digital Creative Director: Βασίλης Παπαγεωργίου

Senior Copywriter: Θοδωρής Μαλαπέτσας

Digital Account Manager: Ειρήνη Αναγνωστοπούλου

Social Media Manager: Κατερίνα Μιχαλοπούλου

Magikon

Director: Daniel Bolda

Executive Producer: Μανώλης Σακκαδάκης

Executive Producer: Ντίνα Σακκαδάκη

Producer: Τάκης Δηµόπουλος

Producer: Ελένη Σταµουλακάτου

Director of Photography: Γιάννης Γεωργίου

Original Music: Serafim Tsotsonis and Οcean Ηope

Carat

Client Partner: Μαριάννα Τοπάλογλου

Account Director: Αλέξανδρος Γκότσης

Media Manager: Ξενοφών Αποστολίδης

Media Planner: Πάολα Θανάσκου

Jr Media Planner: Ιωάννα Αργύρη

Investment Director TV: Γιώτα Γκόρη

Investment Executive TV: Δέσποινα Γκίτση