To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wunderman Thompson & Vodafone CU: Πατήσανε το κουµπί για τη νέα καµπάνια

Wunderman Thompson & Vodafone CU: Πατήσανε το κουµπί για τη νέα καµπάνια

Οι συντελεστές της καμπάνιας για το λανσάρισμα των νέων CU OPEN Buttons μιλούν για τις προκλήσεις που έκρυβε η υλοποίηση του project

Σε ποιο insight βασίζεται η καμπάνια για τα CU OPEN BUTTONS; Ποιος ήταν ο στόχος σας και ποιο το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε;

Ηλίας Γκάρλας
Πήτερ Οικονόμου

Μέσα από τις αληθινές ιστορίες τις οποίες μοιράστηκαν μαζί μας, το CU κοινό είπε ξεκάθαρα: «Όταν έχω data ο κόσμος είναι ανοιχτός. Αλλιώς είμαι στην απέξω και δεν έχω τη δυνατότητα να εκφράσω την καλύτερη εκδοχή μου». Τα CU open buttons ήρθαν και είναι η απάντηση σε όλα τους τα θέλω. Δίνουν ελευθερία, έμπνευση, κίνητρο, έξτρα δυνατότητες, είναι το οξυγόνο τους. Αυτό που θέλαμε είναι να μάθουν για τη νέα συνθήκη στη ζωή τους με τα data open για να έχουν την ελευθερία που τόσο αναζητούσαν.


Ποιες προκλήσεις έκρυβε η υλοποίηση της ιδέας; Ποιες ήταν οι πιο απαιτητικές παράμετροι;

Ηλίας Γκάρλας
Πήτερ Οικονόμου  

Όταν υλοποιείς μια ιδέα η οποία δεν έχει ξαναγίνει είναι από μόνο του πρόκληση. Και μάλιστα σε όλα τα στάδια. Διότι εκτός από τις τεχνικές προδιαγραφές, τα θέματα ασφάλειας, τις σκηνοθετικές απαιτήσεις, είχαμε ένα extra alertness για τους πρωταγωνιστές μας, μιλάμε για απλά καθημερινά παιδιά, open στην πρόκληση της εμπειρίας, θεωρητικά, τα οποία όμως δεν ήξεραν αν θα καταφέρουν το άλμα της ζωής τους μπροστά στις κάμερες από τέτοιο ύψος. Το μάθαμε όλοι μαζί στο γύρισμα…


Έχει γίνει πιο δύσκολο πλέον να «μιλάει» κανείς επιτυχημένα στους νέους; Έχει αλλάξει ο τρόπος που τους προσεγγίζουν τα brands και η διαφήμιση;

Ηλίας Γκάρλας
Ειρήνη Αναγνωστοπούλου

Το να μιλάς είναι το εύκολο το να σε ακούν είναι το δύσκολο. Κάποια brands από τη φύση τους απολαμβάνουν μια μεγαλύτερη ευκολία στο να συναντάνε το κοινό περισσότερο ανοιχτό. Άλλα από τη φύση τους πολώνουν πιο εύκολα και χρειάζεται extra effort. Το youth κοινό πάντα ήταν υπερ-απαιτητικό. Ο τρόπος είναι πάντα δυναμικός, μπήκαμε στη metaverse φάση, οι σχέσεις αναθεωρούνται και όλοι οφείλουμε θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία και στον πλανήτη. Εμάς μας στηρίζει επιπλέον η τεχνογνωσία του δικτύου WT, μας οδηγεί η ανεπτυγμένη σχέση που έχει το brand CU μέσω όλων των καναλιών με το κοινό και φυσικά η τόλμη της CU youth ομάδας η οποία αυτό που κάνει είναι να ακούει την αλήθεια τους εκεί έξω και να δρα ανάλογα και έγκαιρα.

Πώς προέκυψαν τα νέα 4 ειδικά σχεδιασμένα κουμπιά στο My CU app; Τι προσφέρουν και ποιες ανάγκες καλύπτουν;

Κωνσταντίνος Μουμούρης
Ελένη Μεζίτη

Στη Vodafone έχουμε ως επίκεντρο τους συνδρομητές μας και πάντα προσπαθούμε τα προϊόντα που λανσάρουμε να απαντούν στις ανάγκες τους. Τα data είναι ένα αναπόσπαστο εργαλείο της καθημερινότητας τους, για αυτό το λόγο παρατηρείται αυξημένη χρήση δεδομένων τα τελευταία χρόνια. Θέλοντας να προσφέρουμε στους συνδρομητές μας αυτό που έχουν περισσότερο ανάγκη, σχεδιάσαμε τα νέα CU OPEN Buttons, τα οποία δίνουν extra data όποτε τα χρειάζονται μέσω 4 διαφορετικών κουμπιών.

-FRIENDS BUTTON

-UNLIMITED BUTTON

-PANIC BUTTON

-CREDIT BUTTON



Η αποστολή του CU είναι να προσφέρει στους νέους τη δύναμη να επικοινωνούν, να εξερευνούν και να εκφράζονται με κάθε τρόπο. Είναι εκείνοι που ανακαλύπτουν τον κόσμο και τον εαυτό τους, ζουν εμπειρίες, δημιουργούν, εξελίσσονται. Αυτή την πραγματικότητα εκφράζει το CU μέσω του OPEN. Γιατί μόνο όταν κάποιος ανοίγει και ανοίγεται σε νέες εμπειρίες μπορεί να εξερευνήσει και να αναπτυχθεί. Με αυτή την αφορμή και καθώς τo Internet αποτελεί βασικό εργαλείο για τους νέους, το CU λάνσαρε τα νέα CU OPEN Buttons ώστε οι νέοι να έχουν data και να μην σταματούν να ανακαλύπτουν να δημιουργούν, να μοιράζονται και να επικοινωνούν.

Τι μάθατε από τις ιστορίες και τα συναισθήματα που μοιράστηκαν οι νέοι μπροστά στην κάμερα; Τι έκανε ιδιαίτερη εντύπωση;

Ελένη Μεζίτη
Λυδία Παπαντωνοπούλου

Οι νέοι μοιράστηκαν μαζί μας θετικά και αρνητικά συναισθήματα. Μας έδειξαν πως το να είσαι νέος σημαίνει αμέτρητες και ατελείωτες, απόλυτα δικές σου ιστορίες. Σημαίνει πως βρίσκεις τρόπο να κάνεις αυτό που θέλεις ή ονειρεύεσαι. Έτσι, ακούγοντας τις ιστορίες τους, μάθαμε πως τίποτα δεν σταματά την δίψα τους για να ζήσουν νέες εμπειρίες, να ανακαλύψουν και να μάθουν.

Κάτι που ξεχώρισε εμφανώς είναι η έντονη χρήση των data στους νέους. Βλέπουμε μια beyond the obvious ανάγκη για ελευθερία των δεδομένων. Έτσι, ακολουθώντας την OPEN φιλοσοφία μας, και απολαμβάνοντας ελευθερία στα data τους μέσω των νέων CU OPEN Buttons, έχουν ένα εργαλείο παραπάνω στα χέρια τους για να μη σταματούν ποτέ.


Πόσο δύσκολο είναι για ένα brand να αφουγκράζεται σταθερά τον παλμό της νεολαίας, να καλύπτει τις ανάγκες της και να την προσεγγίζει με επιτυχία και αποτελεσματικότητα; Πώς το κατορθώνει το CU;

Χάιδω Ηλιοπούλου
Λυδία Παπαντωνοπούλου

Είναι πρόκληση να αφουγκραζόμαστε και να παρατηρούμε τις ανάγκες μιας τόσο δυναμικής κατηγορίας, όπως το youth κοινό. Διότι είναι ένα κοινό που συνεχώς ψάχνεται και εξελίσσεται σε οτιδήποτε καινούργιο. Και περιμένει να εξελισσόμαστε κι εμείς, να είμαστε παρόντες με έναν αυθεντικό τρόπο. Συνεπώς, για να το κατορθώσουμε αυτό έχουμε θέσει ως στόχο, να αναζητούμε τι συμβαίνει διαρκώς, να είμαστε ενήμεροι και κοντά στο youth κοινό. Όλα αυτά με τελικό στόχο να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες τους, αλλά με έναν τρόπο που προβάλλεται η αλήθεια και το authenticity του brand μας και παράλληλα να τους εμπνέουμε. Αυτό το σκεπτικό ακολουθήσαμε και στο λανσάρισμα της καινούργιας καμπάνιας μας. Ακούσαμε τις ανάγκες τους, αλλά και τους ίδιους, ώστε να τους προσφέρουμε αυτό ακριβώς που χρειάζονται, υπό το πρίσμα της OPEN φιλοσοφίας, καλώντας τους να μη σταματούν ποτέ.


WUNDERMAN THOMPSON

Creative Director: Ηλίας Γκάρλας
Senior Art Director: 
Πήτερ Οικονόμου
Account Manager: 
Ειρήνη Αναγνωστοπούλου
Executive Creative Officer: 
Λάζαρος Ευμορφίας
Strategic Business Consultant: 
Ζοζέφ Μεζάν
Head of Digital & Innovation: 
Κώστας Νιώτης 
Digital Creative Director: 
Βασίλης Παπαγεωργίου 
Senior Copywriter: 
Θοδωρής Μαλαπέτσας

VODAFONE

CBU Director: Quique Vivas
Youth Product Owner: 
Ελένη Μεζίτη
Senior Brand Manager: 
Λυδία Παπαντωνοπούλου
Marketing Assistant: 
Μαρίνα Χατζηγεωργίου
Senior Product, Loyalty & Digital Sales Manager: 
Λευτέρης Αντωνόπουλος
Product Manager: 
Στέλλα Τζαμαρού
Content, Media & PR Senior Coordinator: 
Νικολέτα Λίτη
CU Digital Assets Product Owner: 
Αλέξανδρος Κατσούλης
Marketing Tribe Lead: 
Κωνσταντίνος Μουμούρης
Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights: 
Χάιδω Ηλιοπούλου
Strategic Media Planner: 
Αντιγόνη Διαμάντη
Digital & Biddable Media Lead: 
Σοφία Βουτσιτσούδη
Digital & Media Manager: 
Κατερίνα Κόρκακα


MOVIELAB

Director: Κώστας Μαρούδης
Executive Producer: 
Γιώργος Μαρουδής
Producer: 
Διονύσης Αγαλιανός
Production Manager: 
Γιώργος Νούνεσης
Director of Photography: 
Αλέξης Κανάκης

CARAT

Client Partner: Μαριάννα Τοπάλογλου
Account Director: 
Αλέξανδρος Γκότσης  
Media Manager: 
Ξενοφών Αποστολίδης
Media Planner: 
Πάολα Θανάσκου

SAVVY PARTNERS

CEO: Μαριάννα Μίληση
Account Director: 
Ευγένιος Ανυφαντής
Senior Account Manager: 
Χρήστος Κούτρος