To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

To Vodafone TV καλωσορίζει το Disney+ µέσα από τη νέα επικοινωνία της Vodafone & Wunderman Thompson

To Vodafone TV καλωσορίζει το Disney+ µέσα από τη νέα επικοινωνία της Vodafone & Wunderman Thompson
Την ένταξη της streaming υπηρεσίας Disney+ στο Vodafone ΤV λανσάρουν οι Vodafone και Wunderman Thompson με φαντασμαγορικό τρόπο και με μια καμπάνια γεμάτη μαγεία, συναίσθημα και πολλά πυροτεχνήματα! Οι άνθρωποι των δύο εταιρειών μίλησαν στο adbusiness για την επικοινωνιακή υποστήριξη της σημαντικής νέας συνεργασίας.

Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς

adb: Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλετε να προβάλλετε με τη νέα καμπάνια για την εμπορική διάθεση του Disney+ μέσω του Vodafone TV; Πού δώσατε ιδιαίτερο βάρος;


Γιάννης Τσαγκανέλλιας, Creative Director Wunderman Thompson - Δημήτρης Δρακάτος, Creative Director Wunderman Thompson: 
Το Vodafone TV είναι μια πλατφόρμα με συναρπαστικό περιεχόμενο ψυχαγωγίας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές παγκοσμίως (βλ. HBO) και σύγχρονες δυνατότητες. Όταν λοιπόν σε αυτό προστίθεται ακόμα μία μεγάλη έκπληξη, δηλαδή η πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο του Disney+… ε, όπως καταλαβαίνετε, αυτήν τη νέα συνεργασία θέλαμε να την καλωσορίσουμε! Θέλαμε να εστιάσουμε στα συναισθήματα της έκπληξης, της χαράς, του εορτασμού, για να επισημάνουμε πως το Vodafone TV, η πρώτη πλατφόρμα στη χώρα που ενσωματώνει περιεχόμενο τρίτων παρόχων, προσφέρει τη δυνατότητα για μια πλήρη και φαντασμαγορική εμπειρία ψυχαγωγίας στο σπίτι. Οι πιο αγαπημένοι ήρωες όλων μας -πόσο δε μάλλον του μικρού μας πρωταγωνιστή- ζωντανεύουν μαγικά στο σαλόνι του σπιτιού και όλη αυτή η μαγεία δεν μένει μόνο σε ένα σπίτι, αλλά εξαπλώνεται. Από σπίτι σε σπίτι, γεμίζοντας το νυχτερινό ουρανό της Αθήνας με έντονες λάμψεις από φαντασμαγορικά κόκκινα βεγγαλικά!



adb: Ποιες θα λέγατε πως ήταν οι σημαντικότερες προκλήσεις όσον αφορά στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την υλοποίηση της νέας καμπάνιας;

Γιάννης Τσαγκανέλλιας - Δημήτρης Δρακάτος: 
Η καμπάνια αυτή διέπεται από εντυπωσιακά πυροτεχνήματα, μαγεία και συναίσθημα. Από μόνα τους όλα αυτά τα στοιχεία έχουν δυσκολία στην υλοποίηση, ώστε να αποδοθούν με αισθητική και ευαισθησία.

adb: Ποιες άλλες εκτελέσεις συμπληρώνουν και ενισχύουν το τηλεοπτικό σποτ;


Λεωνίδας Σπανός, Client Service Director Wunderman Thompson:
Η συγκεκριμένη καμπάνια υποστηρίζεται με 360ο επικοινωνιακό πλάνο, που αναπτύσσεται σε όλα τα μέσα: τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital, natives & pop υλικά. Εκμεταλλευτήκαμε στον μέγιστο δυνατό βαθμό το πλούσιο περιεχόμενο που διαθέτει το Vodafone TV προβάλλοντάς το σε κάθε μέσο, προκειμένου να δημιουργήσουμε awareness σε όλους εκείνους που αγαπούν την ψυχαγωγία και να κινητοποιηθούν, ώστε να μάθουν περισσότερα.



adb: Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι στιγμής για την καμπάνια;

Λεωνίδας Σπανός: 
Οι πρώτες ενδείξεις είναι πολύ θετικές, μιας και η καμπάνια λανσάρει με πολύ εύστοχο και παραστατικό τρόπο τη νέα αυτή συνεργασία, αναδεικνύοντας τον πλούτο του περιεχομένου για όλη την οικογένεια.



Vodafone: Θέλαμε να γιορτάσουμε τη νέα συνεργασία με τον πιο φαντασμαγορικό τρόπο

adb: Τι σημαίνει η ένταξη του Disney+ στο Vodafone ΤV; Πώς ενισχύει την πρότασή του και τι ακριβώς αποκτούν οι συνδρομητές; Ποια πακέτα και ποιες προσφορές «τρέχουν» αυτό το διάστημα;


Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights Vodafone: 
Η Vodafone, απαντώντας στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών για ακόμα περισσότερη ψυχαγωγία και ευκολία, καλωσορίζει τη νέα streaming υπηρεσία του Disney+. Έτσι, όλοι οι συνδρομητές μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση μέσω του Vodafone TV, με ένα μόνο τηλεκοντρόλ, στον πλήρη κατάλογο πρωτότυπου περιεχομένου, ταινιών, σειρών και ντοκιμαντέρ του Disney+, ως μέρος της συνδρομής τους, αλλά και σε όλο το ήδη υπάρχον πλούσιο και αποκλειστικό περιεχόμενο, όπως οι σειρές, οι ταινίες και τα ντοκιμαντέρ της ΗΒΟ. Σε όσους επιλέξουν τα προγράμματα FIBER 100 και 200, η Vodafone κάνει δώρο το Vodafone TV με το Disney+, για όλη τη διάρκεια του συμβολαίου τους!



adb: Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη Wunderman Thompson για την καμπάνια; Πού θέλατε να εστιάσετε και τι να προβάλλετε;

Χάιδω Ηλιοπούλου:
Για εμάς ήταν πολύ σημαντικό, το κύριο μήνυμα της καμπάνιας να βγαίνει ξεκάθαρα και μονοσήμαντα με τρόπο όμως ξεχωριστό. Θέλαμε να γιορτάσουμε τη νέα αυτή συνεργασία με τον πιο φαντασμαγορικό τρόπο αλλά και εύληπτα να σηματοδοτήσουμε πως το Vodafone TV προσφέρει αποκλειστικά μια μοναδική εμπειρία ψυχαγωγίας, δίνοντας πρόσβαση στο περιεχόμενο του Disney+ και της HBO μαζί, σε ένα μέρος.



adb: Πώς ανταποκρίνεται η πρόταση του Vodafone TV στις ανάγκες του σήμερα;

Χάιδω Ηλιοπούλου:
Τα τελευταία χρόνια η ανάγκη για λύσεις ψυχαγωγίας στο σπίτι συνεχώς αυξάνεται. Ο καταναλωτής του σήμερα αναζητά την ποικιλία του περιεχομένου αλλά και πρόσβαση σε ό,τι νέο και δημοφιλές διαβάζει και ακούει από φίλους. Αυτή την ανάγκη καλύπτει το Vodafone TV, προσφέροντας περιεχόμενο που συνεχώς εμπλουτίζεται, με νέες και αποκλειστικές συνεργασίες από τους καλύτερους δημιουργούς περιεχομένου. Έτσι, η ψυχαγωγία στο σπίτι γίνεται ακόμα πιο συναρπαστική για όλους.

Συντελεστές
Vodafone

Quique Vivas / Consumer Commercial Director
Χάιδω Ηλιοπούλου / Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights
Λένα Βασαγιάννη / Senior Brand Manager
Αναστασία Καρδαρά / Brand Manager
Κατερίνα Κόρκακα / Digital & Media Manager
Σοφία Βουτσιτσούδη / Digital & Biddable Media Lead
Αντιγόνη Διαμάντη / Strategic Media Planner Digital & Media
Αντώνης Πρέκας / Head of Propositions & Pricing
Ανδρέας Γεωργιάδης / Pay TV Manager

Wunderman Thompson
Λάζαρος Ευμορφίας / Executive Creative Officer
Γιάννης Τσαγκανέλλιας / Creative Director
Δημήτρης Δρακάτος / Creative Director
Έλενα Τσεκούρα / Senior Art Director
Βαρβάρα Πανταζοπούλου / Copywriter
Ζοζέφ Μεζάν / Strategic Business Consultant
Matt Gerber / Head of Business Innovation
Λεωνίδας Σπανός / Client Service Director
Αθηνά Κάρκα / Senior Account Director
Τζένη Καρβούνη / Account Manager
Ίλντα Μπουνγκούρη / Account Supervisor

Carat
Αλέξανδρος Γκότσης / Account Director
Ξενοφών Αποστολίδης / Associate Account Director

Movielab
Γιώργος Αλεξανδρής / Γενικός Διευθυντής
Βαρδής Μαρινάκης / Σκηνοθέτης
Διονύσης Αγαλιανός / Παραγωγός