To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wunderman Thompson & Vodafone: Νέα καμπάνια CU Liquid

Wunderman Thompson & Vodafone: Νέα καμπάνια CU Liquid

Με την ευελιξία να επικρατεί και να χαρακτηρίζει κάθε πτυχή της, η καµπάνια για το λανσάρισµα του CU Liquid έχει κερδίσει τις εντυπώσεις, κατορθώνοντας να απευθυνθεί άκρως επιτυχηµένα στο νεανικό κοινό. Οι άνθρωποι της Vodafone και της Wunderman Thompson έδωσαν στο adbusiness όλες τις λεπτοµέρειες τόσο για την καµπάνια όσο και για το προϊόν.

Γράφει ο ∆ηµήτρης Τσουκαλάς

adb: Σε ποια insights βασιστήκατε όσον αφορά την καµπάνια; Πώς επιλέξατε τη «γλώσσα» -από την κινηµατογράφηση µέχρι τα βασικά µηνύµατα- µε την οποία µιλάτε στο νεανικό κοινό, στο οποίο κατά κύριο λόγο απευθύνεται το Vodafone CU Liquid;


Ηλίας Γκάρλας, Creative Director Wunderman Thompsoon - Πήτερ Οικονόµου, Senior Art Director Wunderman Thompson:
 
Η ζωή σου αλλάζει από στιγµή σε στιγµή και δεν είσαι να κολλάς πουθενά. Θες να το ζεις µε το δικό σου flow, να έχεις ευελιξία για να µπορείς να την ψάχνεις ελεύθερα χωρίς να σε περιορίζει κάτι. Γιατί όταν έχεις ευελιξία, µπορείς να είσαι ο εαυτός σου. Μπορείς να εκφράζεσαι χωρίς περιορισµούς, να είσαι πραγµατικά εσύ. Αυτή την ευελιξία από σήµερα την έχεις στο CU κινητό σου, γιατί είναι κάτι παραπάνω από exploration partner. Το CU Liquid σε καταλαβαίνει και ανταποκρίνεται την ίδια στιγµή στα θέλω σου. Προσαρµόζεται ασταµάτητα στον προσωπικό σου τρόπο ζωής και εναλλάσσεται real time αυτόµατα σε ό,τι χρειάζεσαι. Για να είσαι ο εαυτός σου.

adb: Πού πραγµατοποιήθηκαν τα γυρίσµατα και ποιες προκλήσεις έκρυβε η µεταφορά του ψηφιακού «swipe» σε όρους πραγµατικής «αναλογικής» ζωής; Πώς προέκυψε το εν λόγω εύρηµα;

Ηλίας Γκάρλας - Πήτερ Οικονόµου: Επιλέξαµε ενεργά pure youth locations χωρίς παρεµβάσεις. Θέλαµε να αποτυπωθεί η αλήθεια τους ως έχει. Σηµεία τα οποία αφορούν ψαγµένο κόσµο µέχρι στιγµής… λεπτοµέρειες σε dm. Μεγάλη πρόκληση τεχνικά και σκηνοθετικά, διότι ναι µεν έχει συµβολισµό, αλλά είναι και κάτι ρεαλιστικό ταυτόχρονα, γιατί το swipe και το σκρολ είναι κάτι πολύ δικό τους, εντελώς οργανικό, λόγω της σχέσης µε το κινητό και κυρίως γιατί δεν ξεχωρίζουν την online µε την offline ζωή… είναι όλα ένα.       


ad: H µοναδικότητα του προϊόντος και το γεγονός πως πρώτη φορά λανσάρεται σχετικό προϊόν σε παγκόσµιο επίπεδο από τον  Όµιλο Vodafone, αποτέλεσε πλεονέκτηµα ή πρόκληση όσον αφορά την καµπάνια; Πώς το αντιµετωπίσατε;


Κωνσταντίνος ∆ιγαλάκης, Senior Account Director Wunderman Thompson - Ειρήνη Αναγνωστοπούλου, Account Director Wunderman Thompson
: Η καµπάνια ήταν για εµάς από την αρχή µια µεγάλη πρόκληση, την οποία αναλάβαµε µε πολλή χαρά, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήµατα που µας έδωσε η µοναδικότητα του CU Liquid. Η Vodafone ως εταιρεία τεχνολογίας, µας έχει συνηθίσει στο να λανσάρει καινοτοµίες και εµείς να καλούµαστε να σχεδιάζουµε επικοινωνίες για αυτές, µε στόχο το µεγαλύτερο δυνατό impact. Ξεκινώντας λοιπόν από τη στρατηγική επικοινωνίας, το insight και το σενάριο, και φτάνοντας µέχρι την επιµέλεια της παραγωγής και την επιλογή των κατάλληλων formats στα οποία ξεδιπλώνεται η ενέργεια σε όλα τα µέσα, εστιάσαµε στο να σχεδιαστεί µια πολύ inspirational και memorable καµπάνια, µε την οµπρέλα της ευελιξίας να µας επιτρέπει να εναλλάσσουµε τα µηνύµατα, ανάλογα το στόχο του κάθε µέσου. Με άλλα λόγια, το CU Liquid µας έδωσε ευελιξία και εµείς γίναµε ευέλικτοι για να ανταποκριθούµε σε όλα τα επίπεδα της καµπάνιας. Και νιώθουµε πολύ χαρούµενοι µε το αποτέλεσµα!

adb: Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη Wunderman Thompson;


Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights Vodafone:
 
Το επικοινωνιακό brief στηρίχτηκε στην περιοχή της ευελιξίας και στο πώς θα µπορούσαµε να δηµιουργήσουµε µια 360ο καµπάνια, που τοποθετεί το CU Liquid ως το µοναδικό προϊόν που προσαρµόζεται πάνω στις ανάγκες των νέων και τους απελευθερώνει ολοκληρωτικά από περιορισµούς συγκεκριµένων πακέτων. Αυτό έπρεπε να γίνει όµως µέσα από τη µατιά του OPEN, του brand positioning δηλαδή που υπηρετεί η µάρκα στο σύνολό της, αναδεικνύοντας τις αξίες µας. Τις ίδιες αξίες που επηρεάζουν τον τρόπο που σχεδιάζουµε προϊόντα και επικοινωνίες για το νεανικό κοινό.

adb: Τι διαφορετικό προσφέρει το CU Liquid στην αγορά της καρτοκινητής; Ποιες ανάγκες του κοινού καλύπτει και πώς διαφοροποιείται από άλλα προϊόντα;



Μάτα Κρίκη, Marketing Tribe Lead Vodafone:
Ξέρουµε ότι οι νέοι σήµερα δεν συµβιβάζονται και πιο σίγουρα δεν θέλουν να περιορίζονται. Αυτό σηµαίνει ότι ακόµα και στα προϊόντα τα οποία χρησιµοποιούν, θέλουν να έχουν τη δυνατότητα της ευελιξίας. Με αυτό σαν πυξίδα, δηµιουργήσαµε το CU Liquid, το οποίο φτιάχτηκε για να προσαρµόζεται αυτόµατα στις ανάγκες των χρηστών, χωρίς περιορισµούς από πακέτα. Είναι ένα digital-only καρτοκινητό, που συνδυάζει µοναδικές καινοτοµίες στην ελληνική αγορά, όπως την αυτόµατη µηνιαία ανανέωση συνδροµής, τη χρέωση µε βάση την πραγµατική χρήση και όχι προκαθορισµένα πακέτα, και το «πλαφόν» στην ηµερήσια χρέωση µε σκοπό την προστασία του συνδροµητή, δηµιουργώντας το πλέον ανταγωνιστικό ψηφιακό προϊόν καρτοκινητής, το οποίο ζει αποκλειστικά µέσα στο My CU App.

adb: Πώς αποτυπώνονται τα χαρακτηριστικά του νέου αυτού προϊόντος στη νέα αυτή καµπάνια;


Γιώργος Γεώρµας, Senior Brand manager Vodafone: Θέλοντας να δουλέψουµε πάνω στην ευελιξία, γιατί είναι και το στρατηγικό USP του προϊόντος, επιλέξαµε το δηµιουργικό εύρηµα του Swipe, καθώς αναδεικνύει τον τρόπο µε τον οποίο οι νέοι σήµερα µεταφέρονται από τον ένα χώρο στον άλλο, από τη µία επιλογή τους στην επόµενη, πολύ απλά, πολύ γρήγορα, ευέλικτα.  Άρα το Swipe συνοδεύει τους πρωταγωνιστές της καµπάνιας µας, τόσο σαν συµβολισµός όσο και σαν µια πιο ευρηµατική αποτύπωση του CU Liquid σε επίπεδο προϊόντος και συνολικής εµπειρίας.

Συντελεστές

Vodafone        

Χάιδω Ηλιοπούλου / Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights

Γιώργος Γεώρµας / Senior Brand manager

Κατερίνα Κόρκακα / Digital & Media Manager

Νικολέτα Λύτη / Content, Media & PR Senior Coordinator

Αντιγόνη ∆ιαµαντή / Strategic Media Planner, Digital & Media

Μάτα Κρίκη / Marketing Tribe Lead

Λευτέρης Αντωνόπουλος / Product Marketing Lead

Αλέξανδρος Κατσούλης / Digital Assets Product Owner

Wunderman Thompson Athens

Αντώνης Σταυρόπουλος. / Chief Creative Officer

Ηλίας Γκάρλας / Creative Director

Peter Οικονόµου / Senior Art Director

Φίλιππος Κουτσοδόντης / Copywriter

Κατερίνα Αλεξοπούλου / Art Director

Κώστας Ταµπουράκης / Chief Growth Officer

Σοφοκλής Αλεξόπουλος / Executive Strategy Director

Κωνσταντίνος ∆ιγαλάκης / Senior Account Director

Ειρήνη Αναγνωστοπούλου / Account Director

Μαρία Ζευγώλη / Account Manager

Τζωρτζίνα Κοσσάδα / Junior Account Executive

Carat

Αλέξανδρος Γκότσης / Account Director

Ξενοφών Αποστολίδης / Associate Account Director

Movielab

Γιώργος Αλεξανδρής / Executive Producer

∆ιονύσης Αγαλιανός / Παραγωγός

White Room - Κωνσταντίνος Σταγκίκας / Σκηνοθέτες

Original Music: Rabbeats