To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΥΠΕΝ: Στη Cicero η καμπάνια για την εξοικονόμηση ενέργειας

ΥΠΕΝ: Στη Cicero η καμπάνια για την εξοικονόμηση ενέργειας
Στον αέρα είναι ήδη νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού για την εξοικονόμηση ενέργειας του ΥΠΕΝ, που έχει media budget ύψους 7,5 εκατ. Ευρώ.

Σύμφωνα με το  σποτ «από τον πρώτο ως τον τελευταίο, από την κορυφή ως τα νύχτα, από το κρύο ..ως το καυτό, από τις 18:00 έως τις 21:00, από την μία άκρη της χώρας έως την άλλη, κάνουμε μια συμφωνία.. για την ενέργεια!». Η ταινία παρουσιάζει με ευρηματικό τρόπο πολλούς τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας «για να πετύχουμε τον εθνικό μας στόχο..», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά. Στο σποτ υπάρχουν και υπότιτλοι προκειμένου να επικοινωνηθεί σε όλο τον κόσμο το κοινωνικό μήνυμα του ΥΠΕΝ. 
 
Το δημιουργικό της καμπάνιας υπογράφει η Cicero. Το media plan αναπτύσσεται επίσης από την Cicero με υπερεργολάβο, μέρους του έργου, την Tempo OMD. Η νέα επικοινωνία του ΥΠΕΝ για την εξοικονόμηση ενέργειας «τρέχει» σε τηλεόραση και digital ενώ προσεχώς θα αναπτυχθεί σε 360ο.