To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Υπουργείο Παιδείας: Ανάθεση στην Interweave

Υπουργείο Παιδείας: Ανάθεση στην Interweave
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανέθεσε στην Interweave την καμπάνια ενημέρωσης με στόχο την ομαλή έναρξη λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών δομών και την τήρηση όλων των ενδεδειγμένων, από την Εθνική Επιτροπή Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του COVID-19, μέτρων προστασίας

Αναλυτικά η Interweave ανέλαβε το έργο της παροχής υπηρεσιών, αναφορικά με:

1. Την διαφημιστική δαπάνη για τη διάδοση και προώθηση των μηνυμάτων της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» του ΥΠΑΙΘ, στις ψηφιακές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram, και YouTube, καθώς και τη διαχείριση της διαφημιστικής δαπάνης, δηλαδή την τακτική ρύθμιση των παραμέτρων της εκάστοτε διαφήμισης. Πιο αναλυτικά την επιλογή κοινών στόχων με βάση τους στρατηγικούς στόχους της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» και δημογραφικά στοιχεία, την επιλογή της συχνότητας εμφάνισης και προβολών της εκάστοτε διαφήμισης, την συνεχή ανάλυση των δεδομένων για την βελτιστοποίηση των παραμέτρων των διαφημίσεων και την σύνταξη εβδομαδιαίων αναφορών προς το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.

2.Τον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή του κύριου τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» που θα απευθύνεται σε παιδιά Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, με κινούμενες εικόνες (animatedillustrations), ειδική ηχογράφηση τραγουδιού σε στούντιο με παιδιά και την επιμέλεια μουσικής επένδυσης, για τη χρήση του τηλεοπτικού σποτ στην τηλεόραση και σε ψηφιακά μέσα ως κοινωνικό μήνυμα ευαισθητοποίησης, για τα μέτρα ασφαλείας ειδικά για παιδιά των ηλικιών τεσσάρων έως δώδεκα και δύο βίντεο προσαρμογές του τηλεοπτικού σποτ για χρήση σε ψηφιακές πλατφόρμες και εξασφάλισης δικαιωμάτων χρήσης και διαφήμισης των ανωτέρω στις σχετικές πλατφόρμες για έναν χρόνο.
3.Τον σχεδιασμό της εικαστικής ταυτότητας της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» ως φυσική συνέχεια της προγενέστερης εκστρατείας «Μαθαίνουμε στο Σπίτι» με συνεκτικό τρόπο για την ομαλή μετάβαση στη νέα κανονικότητα, τον σχεδιασμό λογότυπου μαζί με τις προσαρμογές του, καθώς και την παροχή ανοιχτών και επεξεργάσιμων αρχείων της ταυτότητας για κάθε χρήση.

4.Τη δημιουργία 90 δημιουργικών επικοινωνιακών υλικών (30 κύριων και 60 προσαρμογών των κύριων υλικών)για ανάρτηση σε ψηφιακές πλατφόρμες(αναρτήσεις σε Facebook, Instagramκαι Twitter).
5.Τη δημιουργία εικαστικών υλικών και την παροχή ανοιχτών αρχείων (μακετών) για τηπαραγωγή και εκτύπωση τους, για χρήση στις εκπαιδευτικές δομές και εσωτερικούς χώρους των δομών του ΥΠΑΙΘ. Ενδεικτικά σχεδιασμός ενημερωτικού φυλλαδίου, αφισών, σήμανσης εσωτερικών χώρων και πανό (rollup).

6.Το κόστος της ομάδας του έργου που περιλαμβάνει τις αμοιβές α) του υπεύθυνου συντονισμού και οργάνωσης (accountand project manager) του έργου, β) του υπεύθυνου στρατηγικού επικοινωνιακού σχεδιασμού (strategic planning director) και γ) του υπεύθυνου σχεδιασμού και συντονισμού ανάπτυξης ιστοσελίδας (product manager) για χρονικό διάστημα τριών μηνών.

7. Τις υπηρεσίες σχεδιασμού και ανάπτυξης της ιστοσελίδας mathainoumeasfaleis.gov.gr για την συνολική υποστήριξη των επικοινωνιακών ενεργειών της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς», τη φιλοξενία της ιστοσελίδας σε server για τρεις μήνες, το κόστος της συνολικής τεχνικής υποστήριξης, συντήρησης και λειτουργίας της ιστοσελίδας για χρονικό διάστημα τριών μηνών.

Το κόστος για την ανωτέρω παροχή υπηρεσιών ανέρχεται στο ποσό των 73.219,52 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%,
TAGS: Interweave