To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κερδίζει… διαφημιστικούς πόντους η Nova!

Κερδίζει… διαφημιστικούς πόντους η Nova!
Κερδίζει… διαφημιστικούς  πόντους η Nova!

Ολοένα και μεγαλύτερη είναι η ανάπτυξη της συνδρομητικής ψηφιακής πλατφόρμας Nova, που ανήκει στον όμιλο Forthnet, η οποία επωφελείται και από την υποβάθμιση του προγράμματος της ελεύθερης τηλεόρασης ελέω οικονομικής κρίσης. Έτσι, πέρα από τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, όπως το Champions League και το πρωτάθλημα της Super League, η Nova έχει καταφέρει να αποσπάσει μερίδιο και από τη διαφημιστική δαπάνη. Είναι χαρακτηριστικό, πως τα διαφημιστικά έσοδα του ομίλου Forthnet έχουν παρουσιάσει διψήφια ποσοστιαία άνοδο, καθώς το στοχευμένο κοινό, στο οποίο απευθύνεται το πρόγραμμα της Nova, έλκει περισσότερους διαφημιζόμενους, σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα.

Την ίδια στιγμή, οι εκτιμήσεις αναφέρουν πως το μερίδιο της Forthnet από τη διαφημιστική πίτα, αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο τα επόμενα χρόνια, με βασικό «πυλώνα» ανάπτυξης, να είναι το Champions League.  Μπορεί, βέβαια, μέρος της κορυφαίας  διοργάνωσης να έχει αποσπάσει και η ΕΡΤ, ωστόσο η Nova έχει το δικαίωμα της live μετάδοσης των περισσότερων αναμετρήσεων. Εξάλλου, την αξία του προϊόντος αυτού, αποδεικνύουν τα νούμερα τηλεθέασης που σημείωσε η ΝΕΤ, με αφορμή τη μετάδοση του αγώνα του Ολυμπιακού με την Άρσεναλ. Έτσι, την αναμέτρηση παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 1.351.292 τηλεθεατές (2.589.566 το παρακολούθησαν για τουλάχιστον ένα λεπτό). Την ίδια στιγμή, το μέσο μερίδιο τηλεθέασης ανήλθε στο 30,7%, φτάνοντας ακόμα και το 46,8%, ενώ το ποσοστό για τους άνδρες ηλικίας 25-44 ετών έφτασε το 47,3%.

Επένδυση και στην επίγεια ψηφιακή

Πέραν του Champions League, η Nova ποντάρει σημαντικά στην ανάπτυξη της, επενδύοντας σημαντικά και στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση. Η ανάπτυξη του πανελλαδικού δικτύου εκπομπής επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης (DDT) αποτελεί προτεραιότητα, ενώ η εμπορική διάθεση της Nova Επίγεια, μπορεί να χαρακτηριστεί, ήδη, επιτυχής. Με την πληθυσμιακή κάλυψη να έχει αγγίξει το 65,87%, χάρη σε επενδύσεις 2,5 εκατ. ευρώ, στόχος της Nova είναι να φτάσει στο 80% μέχρι το τέλος του 2012, ποντάροντας σημαντικά και τη μετάβαση της Θεσσαλονίκης στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση μέσα στον Νοέμβριο.