Tempo OMD: Data-ing your Business
Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 20 Σεπτεμβρίου, στο Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών, μπροστά σε πλήθος κόσμου από το χώρο της διαφήμισης, του marketing και των διαφημιζόμενων, το συνέδριο της Tempo OMD με τίτλο «Data-ing your Business: Improve ROI with precision marketing».
Στόχος της Tempo με τη διεξαγωγή του συγκεκριμένου συνεδρίου ήταν να συνεισφέρει στη μεγάλη συζήτηση που γίνεται στις μέρες μας γύρω από τα data και το Martech και να επιχειρήσει να εξηγήσει τους τρόπους με τους οποίους τα data, οι τεχνολογίες και η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών και της κοινωνίας.
Στο συνέδριο συμμετείχαν, με ομιλίες και παρουσιάσεις, σημαντικά στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Αναλυτικά, ο Καθηγητής και Director του Institute for the Future, Γιώργος Γιαγκλής, μίλησε για τη σημασία του Blockchain, ενώ ο CEO της Satalia, Daniel Hulme, αναφέρθηκε στις καινοτομίες που φέρνει η ΑΙ.
Οι Κώστας Χούντας και Θωμάς Μεταξάς παρουσίασαν, εκ μέρους της Tempo OMD, τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η εταιρεία για τη βελτίωση των marketing communications. O Data & Technology Strategy Director της OMD EMEA, Femi Taiwo, μίλησε για το μέλλον του MarTech, ενώ ο Director Marketing Services της Annalect, Steve Kingston, στάθηκε στην εφαρμογή της AI για τη δημιουργία κοινών.
Τέλος, ο Google Cloud Country Manager για Ελλάδα, Τουρκία και Κύπρο, Onder Guler, αναφέρθηκε στη σημασία των data και στις αλλαγές που επιφέρουν στη λειτουργία των επιχειρήσεων.
Στόχος της Tempo με τη διεξαγωγή του συγκεκριμένου συνεδρίου ήταν να συνεισφέρει στη μεγάλη συζήτηση που γίνεται στις μέρες μας γύρω από τα data και το Martech και να επιχειρήσει να εξηγήσει τους τρόπους με τους οποίους τα data, οι τεχνολογίες και η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών και της κοινωνίας.
Στο συνέδριο συμμετείχαν, με ομιλίες και παρουσιάσεις, σημαντικά στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Αναλυτικά, ο Καθηγητής και Director του Institute for the Future, Γιώργος Γιαγκλής, μίλησε για τη σημασία του Blockchain, ενώ ο CEO της Satalia, Daniel Hulme, αναφέρθηκε στις καινοτομίες που φέρνει η ΑΙ.
Οι Κώστας Χούντας και Θωμάς Μεταξάς παρουσίασαν, εκ μέρους της Tempo OMD, τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η εταιρεία για τη βελτίωση των marketing communications. O Data & Technology Strategy Director της OMD EMEA, Femi Taiwo, μίλησε για το μέλλον του MarTech, ενώ ο Director Marketing Services της Annalect, Steve Kingston, στάθηκε στην εφαρμογή της AI για τη δημιουργία κοινών.
Τέλος, ο Google Cloud Country Manager για Ελλάδα, Τουρκία και Κύπρο, Onder Guler, αναφέρθηκε στη σημασία των data και στις αλλαγές που επιφέρουν στη λειτουργία των επιχειρήσεων.