Ogilvy: Νέα καμπάνια για τον κύβο Knorr
Με ένα εμβληματικό τραγούδι από τα 90s
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ένα εμβληματικό τραγούδι από τα 90s
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το νέο «πράσινο» κτίριο της Εταιρείας Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Καθαρά Δευτέρα και με αφορμή την επέτειο των 100 του χρόνων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστές την Κλέλια Ανδριολάτου και τον Ορέστη Χαλκιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑγια την ενδυνάμωση ατόμων της Τρίτης Ηλικίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤήρηση κανόνων δεοντολογίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο "Δεν έχω"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια καμπάνια που "δουλεύει" για την nrg
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την καμπάνια "Superheroes" στα χρώματα του ΑΡΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την καμπάνια ενημέρωσης των εκλογέων για τις ευρωεκλογές, ύψους 5 εκατ. ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μήνυμα «Ζήσε άφοβα! Ξεκίνα σήμερα μια καλή συνήθεια!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory