To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το γεράκι της COSMOTE, από την Ogilvy, που έφτασε την επικοινωνία της πιο ψηλά από ποτέ!

Το γεράκι της COSMOTE, από την Ogilvy, που έφτασε την επικοινωνία της πιο ψηλά από ποτέ!

ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Καλοκαίρι του 2020. Η Ελλάδα έχει πρόσφατα βγει από μία πρωτόγνωρη σε όλους απομόνωση. To social distancing έχει αναγάγει το internet σε ζωτικό για όλους μας αγαθό.

Σε αυτό το πλαίσιο, η COSMOTE ήρθε να ανακοινώσει τα μεγάλα νέα του λανσαρίσματος των προγραμμάτων GIGAMAX UNLIMITED, με απεριόριστα data για όλους, που ήρθαν για να απελευθερώσουν το internet στο κινητό μας.




Η ΙΔΕΑ

Ένα τόσο μεγάλο νέο, σε μια τόσο πρωτόγνωρη εποχή έπρεπε να αποδοθεί επικοινωνιακά και με έναν εξίσου μοναδικό τρόπο.

Για να πετύχουμε αυτόν τον στόχο, Ogilvy και COSMOTE αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία καμπάνια διαφορετική από τις συνήθεις προϊοντικές επικοινωνίες, η οποία θα καθήλωνε και θα συγκινούσε το κοινό, χρησιμοποιώντας την τεχνική του storytelling.

Έτσι διηγηθήκαμε μια ιστορία, γεμάτη εμπνευστικά μηνύματα για τη δύναμη να ξεπερνάμε τις δυσκολίες, την αγάπη προς τη φύση και την απελευθέρωση που μπορεί το απεριόριστο internet να φέρει στη ζωή μας.


Η ΙΣΤΟΡΙΑ

Ένας άντρας που γυρίζει τον κόσμο με το van του και τον αγαπημένο του σκύλο, ανακαλύπτει σε έναν περίπατο στο βουνό ένα τραυματισμένο γεράκι.

Μη θέλοντας να το αφήσει αβοήθητο, αποφασίζει να το πάρει στο van του και να το περιθάλψει. Πώς όμως βοηθά κανείς ένα άγριο, ζώο, τόσα χιλιόμετρα μακριά από τον πολιτισμό;

Η λύση έρχεται μέσα από την απεριόριστη χρήση του mobile internet της COSMOTE, που δίνει στον ήρωα απαντήσεις σε κάθε βήμα, μέχρι το γεράκι να πετάξει ελεύθερο ξανά.

Στο τέλος, όταν το υγιές πια γεράκι ανοίγει τα φτερά του και πετά μακριά, δεν απελευθερώνεται μόνο αυτό, αλλά και όλοι εμείς, οι θεατές που αισθανόμαστε την απεριόριστη δύναμη που μας δίνει το internet να ζήσουμε χωρίς περιορισμούς.


Η ΤΑΙΝΙΑ

Η παραγωγή της ιδέας έγινε στα κατάφυτα βουνά της Δίρφυς στην Εύβοια, από την TopCut Modiano, σε σκηνοθεσία του Γρηγόρη Ρέντη, με την επιμέλεια της Ogilvy. Τις εντυπώσεις έκλεψαν τόσο τα υπέροχα πλάνα, που συνοδεύονταν από τη συγκινητική μουσική του συνθέτη Βαγγέλη Τούντα, όσο και οι ερμηνείες των φτερωτών και τετράποδων πρωταγωνιστών.


Στο γύρισμα που διήρκησε 3 μέρες, συμμετείχαν, με την καθοδήγηση των έμπειρων εκπαιδευτών τους, ο σκύλος Δίας αλλά και πέντε διαφορετικά γεράκια στον ρόλο του πρωταγωνιστή. Η Ηλέκτρα, ο Απόλλωνας, η Καλυψώ, η Άρτεμις και η Νεφέλη. Προκειμένου τα ζώα να εξοικειωθούν μεταξύ τους χρειάστηκε να γίνουν μια σειρά από προπονήσεις πριν από κάθε σκηνή.




Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Ο συνδυασμός του εμπνευστικού storytelling, του δυνατού μηνύματος και της συγκινητικής μουσικής κατάφερε όχι απλά να ξεχωρίσει, αλλά να απογειώσει την επικοινωνία της COSMOTE.

Η καμπάνια όχι μόνο αγαπήθηκε αμέσως από το κοινό αλλά είχε και δεκαπλάσιο ποσοστό αυθόρμητου ad recall από οποιασδήποτε άλλη διαφήμιση έπαιζε στην τηλεόραση τον Ιούλιο του 2020, σύμφωνα με έρευνα της KANTAR* και ένα από τα υψηλότερα ποσοστά για τις επικοινωνίες της COSMOTE τα τελευταία πέντε χρόνια!
*Πανελλαδική τηλεφωνική έρευνα σε άνδρες & γυναίκες ηλικίας 18-54 / 900 συνεντεύξεις κάθε μήνα. Τα αποτελέσματα αφορούν τον μήνα Ιούλιο 2020.



Πάνος Σαμπράκος
Chief Creative Officer, Ogilvy Greece

Η καμπάνια αυτή γεννήθηκε μέσα στην περίοδο του Lock-down, και σηματοδοτούσε για όλους μας την έξοδο από τα σπίτια μας και την επαφή με τη φύση.

Μα πάνω απ' όλα, η καμπάνια αυτή είναι απόδειξη της πεποίθησης που έχουμε στην Ogilvy, πως ο πιο αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας είναι το storytelling, που μπορεί να καθηλώσει και να συγκινήσει τον θεατή, εντυπώνοντας τα μηνύματά μας βαθιά στη μνήμη του.

Ευχαριστούμε όλους τους ταλαντούχους συνεργάτες μας για την ωραία αυτή δημιουργία.




Λιάνα Μόσχου
Marketing Communications Strategy Director – COSMOTE

Πώς επικοινωνείς ένα «προϊόν» μετά από μία δύσκολη περίοδο Lock-down; Και κυρίως όταν λόγω κλάδου φέρεις μία μεγάλη ευθύνη απέναντι στην κοινωνία για τη συνέχιση της ανθρώπινης δραστηριότητας σε επικοινωνία, εργασία, εκπαίδευση, ψυχαγωγία.

Για εμάς ήταν μεγάλο το στοίχημα. Και όταν η ομάδα της Ogilvy έφερε στο τραπέζι αυτήν την σπουδαία ιδέα, νιώσαμε ότι είχε ακριβώς αυτό που ψάχναμε. Ενσυναίσθηση. Με πρωταγωνιστές τη φύση και την αξία της ελευθερίας, δημιουργήσαμε μια επικοινωνία που δίνει την ανθρώπινη διάσταση της τεχνολογίας, μία διάσταση που λέει πως, Είμαι εδώ για να φτιάξω «Έναν κόσμο καλύτερο για όλους». Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συντελεστές. Πραγματικά σπουδαία δουλειά.