To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Choose η νέα καμπάνια εμβολιασμού

Στην Choose η νέα  καμπάνια εμβολιασμού
Η Choose έχει αναλάβει το σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου κύματος της εθνικής εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών για τις δράσεις που αφορούν τον εμβολιασμό κατά της Covid-19.

Υπενθυμίζεται πως η Τριμελής Επιτροπή Οργάνωσης της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού είχε προσκαλέσει, σύμφωνα με πληροφορίες, τις εταιρείες Carat, Choose, Initiative, Solid Havas και Tempo ΟΜD, προκειμένου να καταθέσουν προσφορές για να διεκδικήσουν την εν λόγω καμπάνια.

Yπενθυμίζεται επίσης πως στη σχετική ΚΥΑ που είχαν υπογράψει ο υπουργός Υγείας, Αθανάσιος Πλεύρης, και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Θεόδωρος Σκυλακάκης, αναφερόταν πως η νέα αυτή καμπάνια θα έχει budget ύψους 4,96 εκατ. ευρώ (4 εκατ. για την εκστρατεία και 960 χιλιάδες ΦΠΑ) και θα «τρέξει» μόνο σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας. Επίσης, σημειωνόταν πως «η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται έως την 31η Δεκεμβρίου 2021, με έναρξη ισχύος από την ημερομηνία υπογραφής της».

Όπως, όμως, είχε επισημάνει το Business Today, καθώς, η ΚΥΑ δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ στις 21/11/2021, ενώ η τελική έγκριση για τη δέσμευση του ποσού των 4,96 εκατ. ευρώ από τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Υγείας ανακοινώθηκε τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου, τα χρονικά περιθώρια για την πραγματοποίηση της διαδικασίας επιλογής αναδόχου και για τη συγκέντρωση όλων των απαραίτητων από την πλευρά των agencies, ήταν εξαιρετικά περιορισμένα. Γι' αυτόν το λόγο, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν πολύ πιθανό το ενδεχόμενο να υπάρξει κάποια παράταση από την πλευρά της Επιτροπής, γεγονός που μάλλον συνέβη, καθώς η καμπάνια είναι αυτή την περίοδο «στον αέρα», με το δημιουργικό να υπογράφει η Valuecom.