
ICCO World PR Report: Αυξημένα κέρδη αναμένει ο κλάδος του PR
Τι προκύπτει απο την φετινή μελέτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προκύπτει απο την φετινή μελέτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από δύο χρόνια στη θέση της Διευθύντριας Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις τάσεις και τις προκλήσεις που καταγράφονται στο χώρο του PR παρουσιάζουν τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ, που επισημαίνουν πως είναι στο χέρι της αγοράς να καταστήσει τα σχετικά budgets αδιαπραγμάτευτα και ανελαστικά, όπως θα έπρεπε να «επιβάλλει» η δαρβινική εξέλιξη του κλάδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη ανοιχτή εκδήλωση στο Ωδείο Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ προσθήκη των νέων στελεχών εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της Choose.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης για την διοργάνωση εκδηλώσεων και άλλων δραστηριοτήτων επικοινωνίας και ενημέρωσης του Γραφείου του ΕΚ στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι επαγγελµατίες Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας συζητούν τα interna corporis τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory