Tempo OMD: Αποχώρησε ο Θ. Κωτσίδης
Αποχώρησε από τον Όμιλο Τempo OMD ο Θεόφιλος Κωτσίδης, έπειτα από 22 χρόνια παρουσίας σε αυτόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχώρησε από τον Όμιλο Τempo OMD ο Θεόφιλος Κωτσίδης, έπειτα από 22 χρόνια παρουσίας σε αυτόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη MAGIQ DOORZ εμπιστεύτηκε η Α.Η.Β Γκρουπ Α.Ε. για την ανάθεση της διαφημιστικής επικοινωνίας του νερού ΘΕΟΝΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάμψη στην επιχειρηματική εμπιστοσύνη παρουσίασε η διαφημιστική και marketing βιομηχανία στην Ευρώπη στο πρώτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευεσε η EACA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Ηλίας Παντελόπουλος αναλαμβάνει επίσημα καθήκοντα διαδεχόμενος τον Γιώργο Ανδριανόπουλο που αποχωρεί από την εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Orange Advertising ανέλαβε, έπειτα από spec, την digital campaign της Puro Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉταν το πρώτο event με στοχευμένο target group, 18 – 24.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Μark Van Iterson, υπεύθυνος για το design και τη δημιουργικότητα του brand Ηeineken σε παγκόσμιο επίπεδο, μίλησε στο adbusiness για τη δύναμη της δημιουργικότητας και τις προκλήσεις της δουλειάς του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μάριος Α. Νόττας, Δημοσιολόγος-Πανεπιστημιακός και Επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας, μιλάει στο adbusiness για τη σημαντική αυτή προσπάθεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τιμητική διάκριση που απέσπασε από το Ι. Μπότση η αυστριακή ραδιοφωνία και τηλεόραση ΟRF, υπήρξε αφορμή συζήτησης για το ρόλο και τις προτεραιότητες που πρέπει να έχουν τα δημόσια media στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πρόγραμμα-σταθμό στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού παρουσίασαν Novartis Oncology και Asset Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα χρόνο συμπληρώνει στο ελληνικό Διαδίκτυο το νεανικό γυναικείο Portal ΥOLO.gr και η Έλσα Σοϊμοίρη μιλάει για τα χαρακτηριστικά και την υποδοχή που έχει τύχει από τη διαφημιστική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την αφορμή της επίσημης παρουσίασης του The Entertainer στην ελληνική αγορά, η Penny McNamara, Ηead of International Μarketing της εταιρείας, μιλάει για την πορεία της εταιρείας και τα σχέδιά της για την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory