H ERGO και οι «μαραθωνοδρόμοι»
Tην πελατοκεντρική φιλοσοφία της ERGO παρουσιάζει η νέα καμπάνια που δημιούργησε η DDB με αφορμή τη χορηγία του Κλασικού Μαραθωνίου από την ασφαλιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην πελατοκεντρική φιλοσοφία της ERGO παρουσιάζει η νέα καμπάνια που δημιούργησε η DDB με αφορμή τη χορηγία του Κλασικού Μαραθωνίου από την ασφαλιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιες εταιρείες ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της αλυσίδας σουπερμάρκετ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DPG Digital κάνει το επόμενο βήμα της και συνεργάζεται με το μεγαλύτερο brand του κόσμου, το CNN, τονίζει ο Παναγιώτης Μπόμης ενώ, δίνει στο adbusiness όλες τις λεπτομέρειες για το λανσάρισμα του CNN Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας μιλάει για την απόφαση για παράταση, τα κίνητρα για συμμετοχή, τις αλλαγές και τα νέα στοιχεία που εμπλουτίζουν αυτή τη φορά το θεσμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με φήμες τα μεγάλα specs που βρίσκονται σε εξέλιξη θα φέρουν και δημοσιεύματα που θέλουν να πλήξουν εταιρείες. Η αρχή ίσως και να έγινε αλλά πρέπει όλοι να καταλάβουν πως ο κλάδος επικοινωνίας δεν αντέχει νέα χτυπήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μια μοναδική εμπειρία σταθερής και Internet για κάθε σπίτι» μας υπόσχονται οι ταινίες που δημιούργησε η JWT Athens, στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας για το Vodafone Home. Οι συντελεστές μας δίνουν όλες τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα στην εβδομάδα ολοκληρώνεται η διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το marketing είναι τέχνη και εμείς πιστεύουμε σε αυτό», αναφέρει ο Νάσος Λέζος, Managing Partner της My Spectrum, παρουσιάζοντας τη φιλοσοφία και τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την πρόσφατη συμμετοχή της LG στο Spetses Mini Marathon 2015, η Τζώρτζια Σταυροπούλου μιλάει στο adbusiness για τη φιλοσοφία “Life’s Good”...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSession για την ενημέρωση σχετικά με το executive digital course που έχει εκπαιδεύσει πάνω από 450 στελέχη της ελληνικής αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τεχνικούς λόγους η ακύρωση, αναμένεται η επαναπροκήρυξή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH επικεφαλής της jnl+, Αγγέλικα Λεούση+ μιλάει για τη φιλοσοφία που επιτρέπει στην εταιρεία να είναι πάντα πρωτοπόρα κι αναφέρεται στις εξελίξεις στην avakon+.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory