«Ομάδα είναι μόνο μία»
Δυναμικά μπαίνει και στη νέα σεζόν η Nova και ο Δημήτρης Βάγιας παρουσιάζει τα φετινά «δυνατά χαρτιά» της πλατφόρμας, ενώ μας αναλύει τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει σε brands και διαφημιζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμικά μπαίνει και στη νέα σεζόν η Nova και ο Δημήτρης Βάγιας παρουσιάζει τα φετινά «δυνατά χαρτιά» της πλατφόρμας, ενώ μας αναλύει τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει σε brands και διαφημιζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ανάλογους λόγους ακυρώθηκε μέσα στην εβδομάδα και το, προυπολογισμού 3,5 εκατ. ευρώ, spec του ΥΠΕΚΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ευτυχία Γατοπούλου, Μakrketing Manager της Heineken, μιλάει για τα νέα ταλέντα, που διεκδικούν θέση στην ομάδα που θα δημιουργήσει την επόμενη διεθνή καμπάνια της Heineken για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, μέσω του Heineken Talent Lab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Quinn O\'Brien, Vice President, Global Brand Strategy, Content & Design της εταιρείας, μίλησε στο adbusiness για την αλλαγή ταυτότητας εταιρείας, αλλά και τη στρατηγική πίσω από αυτήν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH «ψυχή» του TEDxAcademy, Νίκη Συροπούλου δίνει τις λεπτομέρειες της φετινής διοργάνωσης (26 Σεπτεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής) που έχει κεντρικό θέμα την Εξέλιξη (Evolution).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπηρεσίες δημοσίευσης για 268.000 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δημιουργία Brand Νame μεταξύ των παραδοτέων του έργου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕταιρεία για προβολή στο Διαδίκτυο αναζητά το Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗλεκτρονική Επικοινωνία και on line διαφήμιση των ευρύαλων μεσογειακών ειδών με κονδύλι που ξεπερνά τα 190.000 ευρώ για περίπου δυο μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την δημοσιότητα του έργου επαναδημιουργίας της λίμνης Κάρλα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Διαδίκτυο αποδεικνύει πως η διαφήμιση μπορεί να μιλά τη γλώσσα του… αναγνώστη και το native advertising γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επικεφαλής της πολυβραβευμένης Red Design Consultants, Τζίνα Σεντούκα και Ροδάνθη Σεντούκα μιλούν για τις πλέον πρόσφατες διακρίσεις της εταιρείας, αλλά και τη φιλοσοφία της όσον αφορά τις βραβεύσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory