Η γιορτή της ψηφιακής βιομηχανίας
Περισσότεροι από 70 ομιλητές και τουλάχιστον 2.500 σύνεδροι από 20 χώρες θα δώσουν φέτος το «παρών» στο ICEEfest κι ο Οδυσσέας Ντότσικας του tdg που το διοργανώνει, δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 70 ομιλητές και τουλάχιστον 2.500 σύνεδροι από 20 χώρες θα δώσουν φέτος το «παρών» στο ICEEfest κι ο Οδυσσέας Ντότσικας του tdg που το διοργανώνει, δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαινούργια συνεργασία ξεκίνησε η Brandexcel με τις εταιρείες PRAKTIKER HELLAS και ELPEN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆτοπο χαρακτηρίζει το φόρο διαφήμισης στο Διαδίκτυο και υποκριτική τη συζήτηση για επέκταση του Αγγελιοσήμου ο πρόεδρος της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου, στη συνέντευξή του στο adbusiness.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις αρνητικές επιπτώσεις που θα έχει η εφαρμογή του Νόμου 4279/2014 παρουσίασε στο adbusiness, ο Πρόεδρος της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉρθε για να μείνει ο Ειδικός Φόρος Τηλεόρασης, ενώ το Αγγελιόσημο επεκτείνεται και στο Διαδίκτυο, όπως αναφέρει στο adbusiness o νέος Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘεωρώντας ότι η ανάγκη για tailor-made μουσική θα υπάρχει πάντα στη διαφήμιση, ο Κυριάκος Μουστάκας και ο Στράτος Διαμαντής προχώρησαν στη δημιουργία της Rabbeats Music.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Chris James, Sales and Strategy Lead for CEE & ME του Skype, μιλάει για τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη του Skype, καθώς και για την κυρίαρχη τάση του multi screen advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διαφημιστική καμπάνια για το «ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ» από την ΟΠΑΠ Α.Ε., με τη σφραγίδα της The Newtons Laboratory.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εμπορική διευθύντρια της DPG Digital Μedia, Βασιλένια Αγγελούδη, μιλά για τις αξίες της εταιρείας, τα χαρακτηριστικά των sites της και για τα οφέλη που προσφέρει σε brands και διαφημιζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Editorial director της DPG Digital Media, Σόνια Χαϊμαντά, μιλά για την επένδυση στο περιεχόμενο και τη στρατηγική επιλογή δημιουργίας του μεγαλύτερου ενιαίου πεδίου πληροφορίας και διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSpec από το Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων, με τον προϋπολογισμό του έργου να ανέρχεται σε 119.802 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ παρουσιαστής του πρώτου πανελλαδικού μουσικού Media Top20, Δημήτρης Ψεματίκας, περιγράφει την πορεία του show στα εντός και εκτός συνόρων ερτζιανά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory