Ο Μαρινόπουλος «τρέχει» 100άρι
Μια καμπάνια 360o που με χιούμορ και αμεσότητα εστιάζει στο μέσο νοικοκυριό και προβάλλει με δημιουργικό τρόπο την πολιτική προσφορών που είναι στο DNA της Μαρινόπουλος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια καμπάνια 360o που με χιούμορ και αμεσότητα εστιάζει στο μέσο νοικοκυριό και προβάλλει με δημιουργικό τρόπο την πολιτική προσφορών που είναι στο DNA της Μαρινόπουλος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέσιμο και στην Ελλάδα είναι το νέο ΜSN, το οποίο σύμφωνα με τον General Manager, CEMEA, Microsoft Advertising, Bela Papp έχει επανασχεδιαστεί με γνώμονα το σημερινό ψηφιακό κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Οδυσσέας Ντότσικας μιλά στο adbusiness για το Programmatic Trading, το Project Agora και το λανσάρισμά του στην Ελλάδα, καθώς και για την εγχώρια αγορά digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσία και στην εγχώρια αγορά επικοινωνίας έχει εδώ και λίγο καιρό το διεθνές διαφημιστικό δίκτυο της The Ad Store. Ο επικεφαλής του ελληνικού branch, Χάρης Λαούδης, δίνει όλες τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντικείμενο η παροχή υποστήριξης για την αξιοποίηση των υπηρεσιών Copernicus από τους χρήστες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Curator του TEDxAcademy στην Ελλάδα, Νίκη Συροπούλου, μιλάει στο adbusiness για την απήχηση του θεσμού στο κοινό και τις φετινές καινοτομίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά σε Δράσεις Επικοινωνίας για την ενίσχυση της προσπελασιμότητας, με τον προϋπολογισμό να ανέρχεται σε 700.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση των δημιουργικών της συνεργασιών προχωρά η Intel, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου, ενώ φέρεται να έχει καταλήξει στην τελική shortlist.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά στην υποστήριξη σχεδιασμού και υλοποίησης δραστηριοτήτων επικοινωνίας, γύρω από τον τομέα της δικαιοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του, ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media λογαριασμού της προχωρά η εταιρεία οινοπνευματωδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το media spec της αλυσίδας ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του παγκόσμιου digital ρόστερ της προχωρά η Unilever, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης ενός integrated εταιρικού δικτύου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory