Chiquita: Λανσάρει την καμπάνια “Pop by Nature”
Σε συνεργασία με τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη Romero Britto
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη Romero Britto
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστή τον Idris Elba
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAποτελείται από 2 τηλεοπτικά spots, καταχωρίσεις και digital υλικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπέκταση συνεργασίας με την Galenica
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ηχηρό μήνυμα #noviolence υπό τη μουσική υπόκρουση του Δ. Σαββόπουλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα η πρώτη καμπάνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σημαντικές γυναικείες προσωπικότητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΜΙΚΡΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΕΧΕΙ… ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΗ ΛΕΕΙ ΟΛΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ EUROBANK ΣΤΟ TIKTOK!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια «τρέχει» στα μέσα από την FYI Marketing ενώ τα social media χειρίζεται η Linear με την οποία η Πιλαβάς έχει συνάψει νέα συνεργασία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Choose, σε ρόλο Creative Partner, δημιούργησε και υλοποίησε τη φετινη καμπάνια επικοινωνίας των Lenovo RetailBusiness Awards 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΄χουμε με τη φρέσκια επικοινωνία!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory