Cyclo3Fort: DigitalWise και Pierre Fabre «ακούν» τον πόνο των ποδιών
Η ταινία, σε παραγωγή White Room, είναι ήδη στον «αέρα» σε τηλεόραση, YouTube, Facebook και Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ταινία, σε παραγωγή White Room, είναι ήδη στον «αέρα» σε τηλεόραση, YouTube, Facebook και Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενόψει του σχολικού έτους 2022-23
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωταγωνιστεί ο Γιώργος Λιανός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλη η αγάπη για το γάλα, η μαστοριά, η τέχνη, η γεύση, η καθημερινή προσήλωση στο εργαστήρι ΣΤΑΜΟΥ είναι και η κεντρική ιδέα της καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εμπνευσμένη από τη ροή του νερού, η ταινία αναφέρεται σε αυτά που έχουν σημασία για τη ζωή, μέσα από τη ροή του χρόνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καμπάνια ενημέρωσης σχετικά με την προστασία των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο οίκος Balenciaga λάνσαρε την σειρά sneakers Paris, στην οποία περιλαμβάνονται 100 limited edition ζευγάρια στην τιμή των 1.850 δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος και όραμα του Έλληνα πρωταθλητή ήταν να δημιουργήσει ένα βίντεο όπου θα απεικονιζόταν η πραγματική σύνδεση του ίδιου με τη θάλασσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα καινοτομία από το Φυσικό Αέριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki Productions και τη σκηνοθεσία ο Matthew Dillon Cohen
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Oι άνθρωποι της επιχείρησης αλλά και της DDB µίλησαν για τη νέα αυτή πλατφόρµα και τα σχέδια ανάπτυξής της, την καµπάνια προβολής και υποστήριξής της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory