Καμπάνια της A3 για την Fit Chair της ReformMe
Καμπάνια καταχωρίσεων και προωθητική ενέργεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαμπάνια καταχωρίσεων και προωθητική ενέργεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μπες τώρα στο praktiker.gr και δες με τα μάτια σου προσφορές που δεν υπάρχουν!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMας ταξιδεύει στην ιστορία του διεθνούς design
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα τηλεοπτική καμπάνια αναδεικνύει την πολύπλευρη ταυτότητα του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια όλες τις ανάγκες της τράπεζας σε Corporate και Προϊοντικό επίπεδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣηματοδοτεί τη νέα συνεργασία με τη Heremco
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα η νέα digital καμπάνια της MISKO από τη Soho Square Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι υπηρεσίες της Enzyme περιλάμβαναν από το λογότυπο, τη συσκευασία, τη μελέτη χαρακτήρων και τη δημιουργία της παρέας του Wolfito
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια αφυγραντήρων TOYOTOMI από την MullenLowe Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διαφημιστική καμπάνια για τα προϊόντα του αθλητικού στοιχήματος και του καζίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναδεικνύει την αποστολή της μάρκας: Να προσφέρει φρεσκάδα, γεύση και ποιότητα, κάθε μέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη σειρά «Ας Μαγειρέψουμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory