Στην Οrange το «Borderless Culture»
Σκοπός του project ήταν η ανάδειξη μιας περιοχής παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός του project ήταν η ανάδειξη μιας περιοχής παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο φυσικό μεταλλικό νερό ΔΙΟΣ συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους αθλητές της ΠΑΕ ΑΕΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαμπάνια προβολής του Ευρωπαϊκού Σχολικού Προγράμματος Διανομής Φρούτων, Λαχανικών και Γάλακτος Σχολικού Έτους 2019-2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια απρόσμενη κίνηση αλληλεγγύης προχώρησε η αλυσίδα Burger King στη Γαλλία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην καμπάνια που στηρίζει τη HOPEgenesis υπογράφει το μήνυμα «το γάλα θέλει παιδιά»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα τηλεοπτικά spot για το Depon Cold & Flu και το Depon Maximum
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα digital επικοινωνία “Let’s Bake” για τη σειρά προϊόντων της εταιρείας ΓΙΩΤΗΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια με αξεπέραστη δύναμη και ενέργεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα διαφημιστική καμπάνια της bwin σε αθλητικό στοίχημα και καζίνο μάς ταξιδεύει στον χρόνο, δείχνοντας παράλληλα πώς είναι το παιχνίδι σήμερα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Καζακστάν υιοθέτησε την αγαπημένη ατάκα του Borat στη νέα τουριστική του καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσιεύθηκε η ΚΥΑ για την νέα ύψους 2 εκατ. ευρώ καμπάνια στα τηλεοπτικά κανάλια. Πως θα προκύψει το agency, που θα τρέξει την καμπάνια, τι θα αναλάβει και τι αμοιβή θα του καταβληθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory