Grey Athens: Στον αέρα η 360 καμπάνια του Panadol extra
Πρωταγωνίστρια αυτή τη φορά είναι η Μαριάννα Πέππα και η οργάνωσή της «Δείπνο Αγάπης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνίστρια αυτή τη φορά είναι η Μαριάννα Πέππα και η οργάνωσή της «Δείπνο Αγάπης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019» αναδεικνύει τις αξίες και την κουλτούρα προσφοράς της ΑΒ Βασιλόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε πρωταγωνίστρια την Βίκυ Καγιά και με την υπογραφή της Stefi & Lynx
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα content καμπάνια των Pringles από την isobar είναι live
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβάλλει την premium σειρά Maestro Burgers, a Sakis Rouvas selection.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια «Let there be change» που αναπτύχθηκε από τη διεθνώς αναγνωρισμένη διαφημιστική Droga5 της Accenture, θέλει να εμπνεύσει τους οργανισμούς να «αγκαλιάσουν» την αλλαγή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ενέργεια πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος του Δήμου Αθηναίων «Υιοθέτησε την πόλη σου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον πλανήτη γινόμαστε ένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣποτ για τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διάσημος τενίστας είναι ο νέος ambassador της μάρκας σε μια συνεργασία που αναμένεται να "τρέξει" και εκτός συνόρων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια αναπτύσσεται σε όλα τα Μέσα με την παραγωγή να έχει γίνει από τη Feel me.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα τηλεοπτική καμπάνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory