Κωτσόβολος: Nέα τηλεοπτική καμπάνια
Κάτι περισσότερο από καλύτερη τεχνολογία. Ιστορίες μιας Καλύτερης Ζωής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάτι περισσότερο από καλύτερη τεχνολογία. Ιστορίες μιας Καλύτερης Ζωής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ανατρεπτική ταινία για μια μοναδική πρόταση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα διεθνής καμπάνια είναι μια πρόσκληση για αλλαγή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει την καμπάνια ενημέρωσης "Μαθαίνουμε Ασφαλείς" με στόχο την ομαλή έναρξη λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών δομών και την τήρηση όλων των ενδεδειγμένων μέτρων προστασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβάλλεται από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σχετική ενημερωτική καμπάνια βγήκε στον ‘αέρα’ με κεντρικό μήνυμα «Μαζί καθαρίζουμε τις θάλασσες από το φάντασμα της ρύπανσης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε πρωταγωνιστές τους Λεωνίδα Κουτσόπουλο και Χρήστο Μάστορα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα σειρά καλλυντικών Inalia υπογράφει «συμβόλαιο ομορφιάς» με τη Βίκυ Καγιά, η οποία έχει επιλεχθεί να πρωταγωνιστήσει στη διαφημιστική καμπάνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ 22χρονος τενίστας πρωταγωνιστεί στο νέο σποτ για τον κορωνοϊό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράλληλα ετοιμάζονται και νέα τηλεοπτικά σποτ από την κυβέρνηση. Τι ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης αλλά και η καθηγήτρια Αγγελική Κοτανίδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε τίτλο "Open Like Never Before" περιλαμβάνει δύο νέα τηλεοπτικά σποτ 30 & 60 δευτερολέπτων, τα οποία θα υποστηριχθούν από καταχωρήσεις σε εξωτερικούς χώρους, καθώς και ένα ολιστικό πλάνο επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της καμπάνιας είναι η προβολή της υγειονομικής ασφάλειας και της ελκυστικότητας των Χανίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory