Αιμοδοσία 365: Το ήξερες ότι το αίμα λήγει σε ένα μήνα;
Τηλεοπτικό σποτ και δράση σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τηλεοπτικό σποτ και δράση σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eξετάζει το θέμα της έμφυλης ισότητας από τη σκοπιά του γλωσσικού σεξισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το τηλεοπτικό σποτ επιμελήθηκε η Parasol
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια πραγματοποιείται στις πλατφόρμες Facebook, Instagram και Google Search
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεχωριστή σημασία δίνεται στις διάσημες δηλώσεις του Soichiro Honda που ακολουθούν τα βήματα της μάρκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο φαινομενικά κόντρα ρόλος καριερίστριας – μητέρας παύει να είναι κόντρα, καθώς οι γυναίκες μπορούν και τα συνδυάζουν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με τις Unusual και Oyster Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε άπταιστα mexi-greek και με υπέροχο vibe, τόσο η λάτιν όσο και η ελληνική κουζίνα περνούν μπροστά από τα μάτια μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την καμπάνια του Ενιαίου Ψηφιακού Χάρτη και του Εθνικού Μητρώου Υποδομών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από την Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής μαζί με «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βασικό μήνυμα της καμπάνιας είναι «Οι νέες κάρτες Aegean Bonus Visa σε φέρνουν πιο κοντά στους αγαπημένους σου προορισμούς!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο σχεδιασμός πραγματοποιήθηκε τόσο στις συσκευασίες λιανικής όσο και στις συσκευασίες HORECA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory