 
            
            
        Frank & Fame: Νέα καμπάνια για το Πλαίσιο
Σε rave ρυθμούς για τη Black Friday
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Σε rave ρυθμούς για τη Black Friday
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η καινούργια ταινία μικρού μήκους με ένα «πρωτοεμφανιζόμενο καστ» από σύγχρονους γαλαζοαίματους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Νέα καμπάνια για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων για εφήβους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Για την καστανή ζάχαρη της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Για το λανσάρισμα της νέας ξυριστικής μηχανής Gillette Proglide Flexball
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η καμπάνια που μας υπενθυμίζει πως η Mασούτης βρίσκεται σταθερά δίπλα σε κάθε οικογένεια εδώ και 45 χρόνια με τις ίδιες αξίες και την ίδια προσήλωση στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή, έχει κερδίσει το κοινό και τις εντυπώσεις, και οι άνθρωποι της BBDO και της αλυσίδας μάς δίνουν όλες τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ένας κόσμος γεμάτος δράση ξεδιπλώνεται στο νέο τηλεοπτικό σποτ, που υπογράφει η Another Circus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        H νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς προσκαλεί τους καταναλωτές να γνωρίσουν τεκμηριωμένες αλήθειες για το συσκευασμένο κρέας και ψάρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η Frank& Fame υπογράφει τη νέα τηλεοπτική corporate επικοινωνία της AVIN, η οποία αναδεικνύει την πλήρη γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχει, και παράλληλα, την κορυφαία ποιότητα που αποτελεί σήμα κατατεθέν της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        «Κάθε Καφές και Μια Ιστορία» με την υπογραφή της Frank & Fame
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Aπευθύνεται στο youth κοινό της Lacta
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Περιλαμβάνει τις εξωτερικές επιφάνειες των οχημάτων και το εσωτερικό μέρος των οχημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
 
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
 
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
 
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
 
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
 
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
 
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory