LeasePlan Hellas: Επιστρέφει με πρωτότυπη και δημιουργική διάθεση
Μετά την επιτυχία της περσινής χρονιάς, η γνωστή καμπάνια επιστρέφει με ένα νέο twist
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την επιτυχία της περσινής χρονιάς, η γνωστή καμπάνια επιστρέφει με ένα νέο twist
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια αφορά το τραπεζικό προϊόν Λύση One που λανσάρει η Ελληνική Τράπεζα στην Κύπρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜιλά για όλα εκείνα τα όνειρα που μένουν χωρίς σπίτι, όσο εμείς δεν έχουμε το δικό μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος επιστρέφει με νέες περιπέτειες και με πρωταγωνιστές τα oops.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα η #LifeChangingPlaces καμπάνια αναδεικνύει ιστορίες από γνωστούς travel bloggers
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πιο τέλειοι συνδυασμοί φαγητών μέσω των πιο «αταίριαστων» συνδαιτημόνων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Norrogroup συνεχίζει την επιτυχημένη συνεργασία της με την εταιρεία GAP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ευρώπη «ταξιδεύει» το concept «Όταν δεν σου ανήκει τίποτα, είσαι ελεύθερος να έχεις τα πάντα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνεργάζεται με τον Γιώργο Χατζηπαύλου στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης της ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε τον Απρίλιο του 2018 και έχει φτάσει σε περισσότερους από 10 εκατομμύρια ανθρώπους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μήνυμα "ζούμε κάθε στιγμή περισσότερα" αποτελεί και το νέο brand line
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory