Sojern: Eπιτυχημένη καμπάνια για Aegean Airlines - ΕΟΤ
28.000 απευθείας κρατήσεις το αποτέλεσμα της ψηφιακής καμπάνιας 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        28.000 απευθείας κρατήσεις το αποτέλεσμα της ψηφιακής καμπάνιας 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Μας «προσκαλούν στην πιο μεγάλη γιορτή του Αιγαίου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Τα γυρίσματα έλαβαν χώρα λίγο πιο έξω από την Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Μια ηλικιωμένη γυναίκα διηγείται την ιστορία πίσω από την βέρα της και το πώς αυτή έχει πλέον μετατραπεί σε ένδειξη σοβαρής απώλειας βάρους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Παροχή 10 υποτροφιών για την επαγγελματική ενδυνάμωση γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η MAGIQ DOORZ συνεχίζει δυναμικά την πολύχρονη συνεργασία της με τον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ και δημιουργεί μία ραδιοφωνική καμπάνια για το LYSIS, που τρέχει σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και μεγάλους σταθμούς της υπόλοιπης Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Για τα προγράμματα COSMOTE Business και τη νέα υπηρεσία Internet Backup.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η LG καλεί νέους μουσικούς και δημιουργούς να εκφράσουν το δικό τους μήνυμα για την καμπάνια “Life’s Good”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο καταξιωμένος σκηνοθέτης Cary Joji Fukunaga σκηνοθετεί τη νέα διαφήμιση “Heat by PERRIER με «φόντο» την Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Mια «χαριτωμένη» καμπάνια για ένα σοβαρό ζήτημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Nέα 360ο επικοινωνία με αναφορά στο Euro 2004.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η καμπάνια τρέχει σε όλα τα μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory