#NEVERSETTLE: Η Coca-Cola παρουσιάζει τη νέα της ανατρεπτική εταιρική καμπάνια
Με αίσθημα ευθύνης και όραμα για ένα καλύτερο μέλλον για όλους, η Coca-Cola παρουσιάζει τη νέα της ανατρεπτική εταιρική καμπάνια #NEVERSETTLE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αίσθημα ευθύνης και όραμα για ένα καλύτερο μέλλον για όλους, η Coca-Cola παρουσιάζει τη νέα της ανατρεπτική εταιρική καμπάνια #NEVERSETTLE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆμστελ και Frank and Fame μας μιλούν για τη νέα καμπάνια που ξεχώρισε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της ΕΨΑ κινείται σε ρυθμούς καλοκαιρινούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τηλεοπτική, digital και social media παρουσία αλλά και ενέργειες in store
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ FrieslandCampina Hellas - NOYNOY δημιούργησε την above-the-line επικοινωνία του γιαουρτιού ΝΟΥΝΟΥ Στραγγιστό με τη Soho Square Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜας καλεί να ζήσουμε ακόμα περισσότερο καλοκαίρι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνίστρια την ελληνίδα γιαγιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα τηλεοπτική καμπάνια φέρει την υπογραφή της The Newtons Laboratory
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔέλτα και Newtons μας μιλούν για την απαιτητική παραγωγή με τα δυνατά μηνύματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην Ελλάδα χρήση YouTube για Dynamic Remarketing καμπάνια μέσω Shopping Ads
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την προώθηση της Αθήνας ως «μιας ζωντανής και αυθεντικής πόλης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια δυναμική προσωπικότητα που εμπνέει, πάντα κομψός και επιλεκτικός στην εικόνα του, κάτι που εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία της ανδρικής σειράς VICHY HOMME.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory