Cream: Στον αέρα η ανατρεπτική καμπάνια της σειράς Endless Earth
Πρωταγωνιστής το χαρτί υγείας Endless, το οποίο, σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη, εξιστορεί τη δύσκολη ζωή του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωταγωνιστής το χαρτί υγείας Endless, το οποίο, σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη, εξιστορεί τη δύσκολη ζωή του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια που σχεδίασε η Solid Havas αποτελείται από 3 τηλεοπτικά σποτ με μήνυμα «Ο κόπος μας. Ο τόπος μας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια νέα επετειακή ταινία για τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση δημιούργησε η McVictor & Hamilton για την ΟΛΥΜΠΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Θέλει Αρετή και Τόλμη το… τραγούδι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρεις καμπάνιες, τρεις λύσεις και τρεις πρωτότυπες ταινίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Δημήτρης Διαμαντίδης και ο Θοδωρής Παπαλουκάς είναι οι πρωταγωνιστές του νέου τηλεοπτικού σποτ του Υπουργείου Υγείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ∆ιευθυντής Marketing, Επικοινωνίας και Digital Strategy της ZeniΘ, µίλησε στο adbusiness για την 360o καµπάνια που «τρέχει» η εταιρεία, τη συνεργασία µε τον Παναγιώτη Γιαννάκη αλλά και τη γενικότερη φιλοσοφία και στρατηγική της όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επικοινωνία με κύριο μήνυμα «Η μοναξιά δεν συνηθίζεται, όσο κι αν το προσπαθείς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Δεν χρειάζονται κανόνες για να κάνουμε τη σωστή κίνηση, αρκεί η συνείδησή μας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιωαννίδης, Κοντιζάς και Κουτσόπουλος βάζουν τη δικιά τους σφραγίδα στο spot
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε τίτλο «Μαζί κάνουμε την αγάπη γεύση»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory