Ogilvy: Νέα καμπάνια για την Τράπεζα Πειραιώς
Για την υπηρεσία αυτόματης αποταμίευσης Pay & Save.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την υπηρεσία αυτόματης αποταμίευσης Pay & Save.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι άνθρωποι της GSK Consumer Healthcare Greece και της Grey Αthens μας μιλούν για τη νέα καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια επικοινωνίας των γιαουρτιών Κρι Κρι, «Στραγγιστό & αγαπημένο» και «Γιαούρτι Αγελάδος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ιδέα της ξεκινάει από τη μεγάλη αλήθεια που κρύβεται μέσα σε κάθε μπουκάλι Dewar’s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα δώρα τεχνολογίας τρελαίνουν τους Φάνη Λαμπρόπουλο, Θανάση Πασσά και Νικόλα Ράπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Roaming Ως την Άκρη του Κόσμου»...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παγκόσμια καμπάνια του Chivas ενσαρκώνει στην Ελλάδα ο διάσημος σεφ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pal, η ελληνική εταιρεία μαγειρικών σκευών, λανσάρει μια νέα καμπάνια με τίτλο «Ποιος μου πήρε τα Pal μου;».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο διαφημιστικό spot για τις συσκευασμένες σαλάτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάκριση στο πλαίσιο πανευρωπαϊκού διαγωνισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ UM σε συνεργασία με τον πελάτη της Pernod Ricard λάνσαρε στις 15 Νοεμβρίου την νέα καμπάνια για το JAMESON «Why? Taste, that’s why».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο διαφημιστικό σποτ εστιάζει στον τόπο προέλευσης του γάλακτος, από πιστοποιημένες φάρμες στην ευρύτερη περιοχή της εύφορης κοιλάδας του Στρυμόνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory