ERGO Ασφαλιστική: Νέα εταιρική καμπάνια «Ώρα για Έργο»
Με κύριο μήνυμα “Ώρα για Έργο”, η ERGO Ασφαλιστική προτρέπει τον καταναλωτή να δράσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κύριο μήνυμα “Ώρα για Έργο”, η ERGO Ασφαλιστική προτρέπει τον καταναλωτή να δράσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της αλυσίδας βάζει σε προτεραιότητα τον άνθρωπο και το περιβάλλον, στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο υπογραμμίζοντας πως η η βιώσιμη επιχειρηματικότητα είναι μονόδρομος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και online μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την πρώτη εμφάνιση της σειράς μέχρι σήμερα, το Gran Turismo πάντα προσέφερε μια εμπειρία όπου ξεπερνά τις πίστες των αγώνων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ιστορία με πρωταγωνιστές το συναίσθημα, τη συγκίνηση και μια σπάνια τρυφερότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ταινία για τις δυο νέες γεύσεις αναψυκτικών υπογράφει ο διακεκριμένος σκηνοθέτης, Μπάμπης Μακρίδης ενώ πρωταγωνιστής είναι ο Δημήτρης Μοθωναίος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαφημιστική επένδυση θα είναι μεγαλύτερη κατά τους μήνες Μάιο-Ιούλιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραγωγή των τηλεοπτικών διαφημίσεων, ανέλαβε η Black Lemon, σε σκηνοθεσία Λεωνίδα Πανονίδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασικός στόχος η δημιουργία περιεχομένου που ενισχύει το brand awareness
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Όταν είμαστε μαζί, ας είμαστε πραγματικά μαζί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕισάγει την εξατομίκευση και τη συνδεσιμότητα στην καθημερινή ζωή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλυσίδα γεμίζει όλα τα σπίτια θαλπωρή, ζεστασιά και χαμόγελα με την υποστήριξη της διαφημιστικής εταιρείας Gnomi Integrated Communications, της εταιρίας παραγωγής Cube productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory