Η Sunny Side Up για την ΕΟΠΕ
Το νέο agency υπογράφει το concept και το σχεδιασμό της νέας καμπάνιας της Εταιρίας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο agency υπογράφει το concept και το σχεδιασμό της νέας καμπάνιας της Εταιρίας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Anytime της Interamerican επικοινωνεί την Ασφάλεια Κατοικίας και μας εξηγεί τι κάνει τελικά ένα σπίτι, το σπίτι μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαμπάνια λανσαρίσματος «Μπάρα να Πάρεις» για την νέα σειρά προϊόντων από την Σδούκος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα η καμπάνια για τα Choco Bits Hatziyiannakis Mix’d σε συνεργασία με την Bezier
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε σκηνοθεσία Ντένη Ηλιάδη και παραγωγή Boo Productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα retail καμπάνια της Elpedison κόντρα στην αναβλητικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια δυναμική καμπάνια που περιλαμβάνει μέχρι και κληρώσεις με έπαθλο ένα Nissan Z του 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία 360 καμπάνια που περιλαμβάνει τρία τηλεοπτικά σποτ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια που είναι «στον αέρα» με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, αποτελεί ορόσημο στη συνεργασία της Novibet με τη 4 Wise Monkeys. O Βάσιας Μπέρκοβιτς, Chief Marketing Officer, η Μαρία Καλαποθαράκου, υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας από τη Novibet, και ο Βαγγέλης Δαβιτίδης, Head of Creative & Co-founder της 4 Wise Monkeys, μας δίνουν όλες τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστή έναν μικρό, χαριτωμένο μπόμπιρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υπογραφή της attp
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια #REBELSFORCHANGE στοχεύει στην αύξηση της συμμετοχής των γυναικών σε επαγγέλματα στους τομείς των θετικών επιστημών, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory