McCann Athens: Στον αέρα η καμπάνια του Προσωπικού Γιατρού
Την παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία Parasol, υπό τη σκηνοθεσία του Μπάμπη Μακρίδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία Parasol, υπό τη σκηνοθεσία του Μπάμπη Μακρίδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τρία διαφορετικά σποτ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα τηλεοπτική καμπάνια για τη σειρά Έτοιμες Σαλάτες Λαχανικών στον ατμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρώτη καμπάνια «τρέχει» σε τηλεόραση, digital και social μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα είναι η πρώτη ταινία της Solid Havas για το Λογάδι της Όπτιμα μετά από διενέργεια spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόσκληση για νέα ανάθεση στην διαφημιστική εταιρεία μετά από την αντίστοιχη του 2021 για υπενθυμιστική καμπάνια προεκλογικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η οικογένεια Μονοποικιλιακού Τσίπουρου «Δεκαράκι» επανέρχεται με νέο συναισθηματικό τηλεοπτικό σποτ, σε παραγωγή TopCut Modiano.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό μήνυμα "20 χρόνια στα χέρια σας"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H νέα καµπάνια µας θυµίζει πως «κάποια φώτα δεν πρέπει να σβήσουν ποτέ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καμπάνια τα coffeeway bags και τον αρωματικό καφέ Coffeeway της Coffee Connection
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έμφαση στη βιωσιμότητα δίνουν οι καμπάνιες του ΕΟΤ, ανέφερε ο Βασίλης Κικίλιας, που τόνισε πως και το 2023, ο τουρισμός θα είναι η κύρια πηγή εσόδων για τη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory