Επόμενοι στη διαδοχή: Σύγχρονοι γαλαζοαίματοι στη νέα καμπάνια της Raffles
Η καινούργια ταινία μικρού μήκους με ένα «πρωτοεμφανιζόμενο καστ» από σύγχρονους γαλαζοαίματους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καινούργια ταινία μικρού μήκους με ένα «πρωτοεμφανιζόμενο καστ» από σύγχρονους γαλαζοαίματους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων για εφήβους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την καστανή ζάχαρη της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το λανσάρισμα της νέας ξυριστικής μηχανής Gillette Proglide Flexball
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια που μας υπενθυμίζει πως η Mασούτης βρίσκεται σταθερά δίπλα σε κάθε οικογένεια εδώ και 45 χρόνια με τις ίδιες αξίες και την ίδια προσήλωση στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή, έχει κερδίσει το κοινό και τις εντυπώσεις, και οι άνθρωποι της BBDO και της αλυσίδας μάς δίνουν όλες τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας κόσμος γεμάτος δράση ξεδιπλώνεται στο νέο τηλεοπτικό σποτ, που υπογράφει η Another Circus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς προσκαλεί τους καταναλωτές να γνωρίσουν τεκμηριωμένες αλήθειες για το συσκευασμένο κρέας και ψάρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Frank& Fame υπογράφει τη νέα τηλεοπτική corporate επικοινωνία της AVIN, η οποία αναδεικνύει την πλήρη γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχει, και παράλληλα, την κορυφαία ποιότητα που αποτελεί σήμα κατατεθέν της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Κάθε Καφές και Μια Ιστορία» με την υπογραφή της Frank & Fame
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAπευθύνεται στο youth κοινό της Lacta
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριλαμβάνει τις εξωτερικές επιφάνειες των οχημάτων και το εσωτερικό μέρος των οχημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην Ελλάδα, η Cosmote φέρνει ένα end-to-end πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας και για πρώτη φορά, η Ogilvy δημιούργει μια επικοινωνία που το προϊόν το παρουσιάζει κάποιος που δεν μπορεί να το έχει….
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory