Pepe Jeans London: Λανσάρει την καμπάνια «Just Us» με τους Brooklyn Beckham και Nicola Peltz
Η καμπάνια «Just Us» εξυμνεί τη δύναμη του «μαζί» όπως την οραματίζεται το εμβληματικό brand της Pepe Jeans.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια «Just Us» εξυμνεί τη δύναμη του «μαζί» όπως την οραματίζεται το εμβληματικό brand της Pepe Jeans.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο “In the Name of Coffee"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια «Μια Coca-Cola πάντα μας ενώνει», την πρώτη που υπογράφει η νέα πλατφόρμα και αποκαλύπτει μια νέα προοπτική για το εμβληματικό λογότυπο της μάρκας, αυτή της «Αγκαλιάς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τη Foss και την Pop Up
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ακόμη επιτυχημένη καμπάνια προστίθεται στη συνεργασία της Day6 και της RAVENNA, με θέμα το υψηλό design των επίπλων και φωτιστικών της RAVENNA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια επιβράβευσης Natural Powerz
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαμπάνια για το ανανεωμένο Barricade
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα 360ᵒ καμπάνια για τις Στεγαστικές Λύσεις είναι ήδη στον «αέρα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εξετάσεις πιστοποίησης διεξήχθησαν από τον διαπιστευμένο από το Εθνικό Συμβούλιο Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα Πιστοποίησης Ευρωπαϊκή Εταιρεία Ελέγχων & Πιστοποιήσεων A.E (Eurocert ΑΕ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστές τους δημοφιλείς ηθοποιούς Αντιγόνη Ψυχράμη και Δημήτρη Μακαλιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Για εμάς μετράς»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια για την υπηρεσία McDonald’s Drive thru
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory