Choose & Stratego: Οn air η νέα καμπάνια του Αττικό Μετρό
Η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό κάνει τον Πειραιά πρωταγωνιστή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό κάνει τον Πειραιά πρωταγωνιστή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πέντε δυναμικές γυναίκες αντιπροσωπεύουν τη νέα καμπάνια της DKNY
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα καμπάνια της Pitsos με τίτλο το «Ιδανικό Σπίτι» μας εξηγεί πως αυτό που κάνει ένα σπίτι «ιδανικό» είναι να μπορούμε να το ζούμε όπως ακριβώς θέλουμε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια θα απλωθεί ολοκληρωμένα σε λογική επικοινωνίας 360ο σε τηλεόραση, καθώς επίσης και σε digital περιβάλλον και social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε παραγωγή της Foss Productions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσιάζει την νέα γενιά πιστωτικών καρτών της τράπεζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε παραγωγή της Filmiki με τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο σε κεντρικό ρόλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από τη µατιά του ιδιοκτήτη βλέπουµε πώς τα καλύτερα χαρακτηριστικά της επιχείρησής του µπορούν να περάσουν και στην επόµενη γενιά, µέσω των κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων Vodafone Smart Business
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καταγράφει τις αληθινές αντιδράσεις των Kellogg’s Coco Pops fans.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σποτ εμφανίστηκε στα τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας στα μέσα Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περιλαμβάνει τρία σποτ που ήδη «τρέχουν» σε ψηφιακό περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Τρέχει» ήδη στην τηλεόραση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory