Don’t worry, έχεις τον Γρηγόρη!
Νέα καμπάνια από την attp.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια από την attp.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη νέα digital καμπάνια η Αθήνα, ως ζωντανή οντότητα, μιλάει στις καρδιές όλων όσοι αδημονούν να βρεθούν και πάλι κοντά της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ιστορικό brand Kalogirou παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Philoxenia για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια της Generation Y που δημιουργήθηκε με αφορμή την ανάπτυξη της εταιρείας με 100 νέες θέσεις εργασίας μες στο 2021 και που καλεί όλους μας να επιλέξουμε τη σωστή οπτική γωνία, για να απογειώσουμε το μέλλον μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την στήριξη του ΕΟΤ και την προώθηση της διαφημιστικής ταινίας σε όλη την ομογένεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Barilla επαναφέρει τη συναισθηματική αξία των ζυμαρικών ως έναν τρόπο επικοινωνίας πέρα από τις λέξεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Sting Production.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα, αληθινή καμπάνια του Dove στην Ελλάδα «What Happened to Care?» υπενθυμίζει τη σημασία της φροντίδας του εαυτού μας, εμπνέοντας τις γυναίκες να την εντάξουν ξανά στην καθημερινότητά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα τηλεοπτική καμπάνια από τη Soho Square
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη «Νόστιμη Νηστεία»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βιωσιμότητα είναι το ίδιο σημαντική για την ασφάλεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Βάλε ένα νέο φύλλο στη ζωή σου» συστήνονται στο κοινό οι αυτοκόλλητες επιφάνειες 99,9% καθαρού αντιμικροβιακού χαλκού Cu Life Protect
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory