Frank & Fame: Μικρού μήκους ταινία για τα 200 χρόνια Ελλάδας
Γεννήθηκε από την έμπνευση των ανθρώπων της εταιρείας και τη σύμπραξη με εκλεκτούς συνεργάτες ως αυθόρμητη καλλιτεχνική απάντηση στο σήμερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓεννήθηκε από την έμπνευση των ανθρώπων της εταιρείας και τη σύμπραξη με εκλεκτούς συνεργάτες ως αυθόρμητη καλλιτεχνική απάντηση στο σήμερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μην πάει ο νου σας στο κακό»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια από τη Soho Square
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone εξυμνεί όλα όσα τεχνολογία και άνθρωποι μπορούμε να καταφέρουμε μαζί, μέσα από τη νέα της τοποθέτηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Black Pencil του Publicis Groupe Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία αναγνωρίζει τη σημαντική συνεισφορά τους όλα αυτά τα χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα μεγάλη καμπάνια για τα συμπληρώματα διατροφής Eviol
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστής το χαρτί υγείας Endless, το οποίο, σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη, εξιστορεί τη δύσκολη ζωή του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια που σχεδίασε η Solid Havas αποτελείται από 3 τηλεοπτικά σποτ με μήνυμα «Ο κόπος μας. Ο τόπος μας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα επετειακή ταινία για τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση δημιούργησε η McVictor & Hamilton για την ΟΛΥΜΠΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Θέλει Αρετή και Τόλμη το… τραγούδι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις καμπάνιες, τρεις λύσεις και τρεις πρωτότυπες ταινίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory