Αλλαγή νομοθεσίας ζητούν τα ραδιόφωνα της περιφέρειας
Αίτημα για αναθεώρηση της ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας απευθύνει η Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών προς τον αρμόδιο Υπουργό κ. Τηλέμαχο Χυτήρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑίτημα για αναθεώρηση της ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας απευθύνει η Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών προς τον αρμόδιο Υπουργό κ. Τηλέμαχο Χυτήρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση σε ελληνικές επιχειρήσεις ΜΜΕ, διαφήμισης, εκδόσεων και συναφούς εξοπλισμού απευθύνει το Yπουργείο Εξωτερικών, για τη συμμετοχή τους στη Media Expo 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τέσσερις εταιρείες μοιράστηκε ο διαφημιστικός λογαριασμός 15 εκθέσεων της Helexpo που θα διεξαχθούν το 2011, με εξαίρεση την 76η ΔΕΘ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μίνι απολογισμό των δραστηριοτήτων του το τελευταίο εξάμηνο έκανε το Δ.Σ. του ΣΕΕ, από τον οποίο προέκυψε ότι η δραστηριότητά του διευρύνθηκε σημαντικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Leo Burnett ανέθεσε το Yπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, την προβολή των Δημοτικών και Περιφερειακών εκλογών, μετά από κλειστό spec που διενήργησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις πληροφορίες που την ήθελαν να προχωράει σε διαχωρισμό της, στις εταιρείες που την συνέθεσαν το 2003 (Zenith Media και Optimedia), επιβεβαίωσε η ZenithOptimedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Δ.Σ. της ΠΟΕΣΥ ζητά τη θέσπιση καταβολής αγγελιοσήμου και στο Internet, προκειμένου να καλυφθούν ασφαλιστικά οι εργαζόμενοι σε αυτό και να αντιμετωπιστεί η \"μαύρη εργασία\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην karamella ανέθεσε, για τέταρτη χρονιά, η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ) τη διαφημιστική της προβολή, μετά από spec που διενήργησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH V+O Communication ανέλαβε, μετά από κλειστό spec, το λανσάρισμα της νέας μηχανής καφέ Nescafé Dolce Gusto για ζεστά και κρύα ροφήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντίθετες προς τις αρχές ελευθερίας εγκαταστάσεως και της ελεύθερης κυκλοφορίας των κεφαλαίων, έκρινε το Δικαστήριο Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, τις κυρώσεις που επιβάλλονται στους μετόχους ΑΕ εκμεταλλεύσεως τηλεοπτικού σταθμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δημόσια διαβούλευση έθεσε το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού τα θέματα του internet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory