Συνεργασία Nova με ΕΣΑΚΕ
Τις δυνάμεις τους ενώνουν ΕΣΑΚΕ και Nova, με κοινό στόχο την προώθηση και αναβάθμιση του πρωταθλήματος μπάσκετ, Basket League ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις δυνάμεις τους ενώνουν ΕΣΑΚΕ και Nova, με κοινό στόχο την προώθηση και αναβάθμιση του πρωταθλήματος μπάσκετ, Basket League ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τρίτη 2 Ιουνίου κάνει πρεμιέρα στο Foxlife ο νέος κύκλος της ιατρικής σειράς Body of Proof, που έρχεται να προστεθεί στα Grey\'s Anatomy και Private Practice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ΕΡΤ κατoχυρώθηκαν τελικά τα δικαιώματα του Eurobasket 2013 που θα πραγματοποιηθεί στη Σλοβενία τον προσεχή Σεπτέμβριο, καθώς κι εκείνα άλλων δυο σημαντικών διεθνών διοργανώσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 25,9%, η σειρά \"Πίσω στο σπίτι\" κατάφερε να κερδίσει την μάχη της τηλεθέασης την Τετάρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AMV BBDO ανέλαβε τον χειρισμό του διαφημιστικού λογαριασμού του ελληνικού γιαουρτιού Total της ΦΑΓΕ στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝομικού περιεχομένου απαντήσεις δίνει το ΕΣΡ στους καναλάρχες σχετικά με την αδειοδότηση του ΤΗΛΕΑΣΤΥ του Γιώργου Καρατζαφέρη που λειτουργεί, πλέον, με διακριτικό τίτλο ΑΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή των γυναικείων περιοδικών βρέθηκε την εβδομάδα 22 με 28 Μαΐου, το περιοδικό you Weekley magazine της Dousis Com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες εκπομπές αναμένεται να εντάξει στο πρόγραμμά του από το Σεπτέμβριο το SBC Channel, εμπλουτίζοντας ακόμη περισσότερο το περιεχόμενό του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους διεθνείς τίτλους περιοδικών People, In Style και Fortune, ετοιμάζεται να παρουσιάσει στο ελληνικό αναγνωστικό κοινό η Olive Media, σε αποκλειστική συνεργασία με την Time Inc.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ hellas online εμπλουτίζει το μπουκέτο της hol my tv με 7 νέα τηλεοπτικά κανάλια, έχοντας σαν στόχο να παρέχει ολοκληρωμένη λύση ψυχαγωγίας στους συνδρομητές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα ύψη έφτασαν τα νούμερα τηλεθέασης του 8ου «Your Face sounds familiar», με το σόου του AΝΤ1 να διατηρεί σταθερή τηλεθέαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Sport24.gr, δίνοντας σταθερά το \"παρών\" σε σημαντικά αθλητικά γεγονότα, στηρίζει για πρώτη φορά φέτος το Ράλι Ακρόπολις 2013 (31/5 - 2/6).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory