Ο Όμιλος Σαράντη και το brand Str8 ενισχύουν το έργο του Ξενώνα Φοίβη
μέσω της καμπάνιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑμέσω της καμπάνιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην παραγωγή υπογράφει η Norrogoup
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Καρκίνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑμε τη βοήθεια της “The Smiling Hippo”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποτελείται από 4 ταινίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραγωγή επιμελήθηκε η Magikon productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDigital καμπάνια και PR ενέργειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη Romero Britto
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστή τον Idris Elba
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAποτελείται από 2 τηλεοπτικά spots, καταχωρίσεις και digital υλικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory