Durex: Υπερασπίζεται την ελευθερία να είμαστε σεξουαλικά υγιείς και το 2022
Τοποθετεί στην κορυφή των προτεραιοτήτων της την ενημέρωση των νέων μέσω ποιοτικής και αξιόπιστης πληροφόρησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τοποθετεί στην κορυφή των προτεραιοτήτων της την ενημέρωση των νέων μέσω ποιοτικής και αξιόπιστης πληροφόρησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια έχει σλόγκαν «Αποστολή μας, η επιτυχία σου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρκεί το Κριθαράκι να είναι MISKO!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια “My chosen family” εστιάζει στην έννοια των μη βιολογικών οικογενειών, οι οποίες διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο για πολλά άτομα εντός και εκτός της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε παραγωγή της Stefi και σκηνοθεσία του Ηλία Παπαϊωάννου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Mythos έρχεται δυναμικά να μας μεταφέρει το μήνυμα, ότι όλα είναι πολύ καλύτερα όταν κάποιος βρίσκεται ΔΙΠΛΑ σου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για το λανσάρισμα της νέας, can συσκευασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό μήνυμα "Uber Eats, ça arrive".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μήνυμα «Η δύναμη πίσω από τη δύναμή σου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, για τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ροή είναι η συνεχής γραμμή που ενώνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Αν βρεθείς μια φορά, στην Ελλάδα, θα θέλεις να μείνεις για πάντα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory