Stella Artois: Νέα καμπάνια για την αφιλτράριστη μπίρα
Το τηλεοπτικό σποτ δημιούργησε η Mother London σε συνεργασία με την Anonymous Content
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το τηλεοπτικό σποτ δημιούργησε η Mother London σε συνεργασία με την Anonymous Content
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναμένεται να παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ των Καννών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την καμπάνια υλοποιεί η MediaCom σε συνεργασία με την Interbus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξετυλίγεται τις επόμενες εβδομάδες μέσα από OOH επικοινωνία, ραδιόφωνο, digital και social.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρική καμπάνια προτρέπει τον καθένα να γίνει ο Asian Master σεφ του σπιτιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ιστορία των Tsakiris Chips ξεκινάει το 1954
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παραγωγή επιμελήθηκε η Filmiki Productions σε σκηνοθεσία Χάρη Πατραμάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Γιατί, τελικά, για ποιόν είναι τα Melissa; Φυσικά, «Για Όλους»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κορυφαία στιγμή της καμπάνιας αποτελεί η προβολή του βίντεο «Κοζάνη, Mission 2030».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό μήνυμα “Family is all about love, not DNA”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο επίκεντρο η αξία της αποδοχής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Blue Beetle είναι ένα αντισυμβατικό London Dry Gin με ασυνήθιστο χαρακτήρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory