attp: Νέα web series της LEROY MERLIN
Με τίτλο «Να ρωτήσω κάτι;»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Με τίτλο «Να ρωτήσω κάτι;»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Σε συνεργασία με τον Fat Cap Sprays
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Με την φωτογραφική ματιά του Mariano Vivanco.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Στον αέρα το πρώτο τηλεοπτικό spot σε παραγωγή CandyshopVFX
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η επικοινωνία πλαισιώνεται με digital υλικά στα social media, με ραδιοφωνική παρουσία αλλά και με sponsored ενέργεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Με το ιδιαίτερο αλλά άκρως επίκαιρο θέμα της έμφυλης ισότητας καταπιάνεται η νέα καμπάνια της Τράπεζας Πειραιώς, επιλέγοντας να το εξετάσει μέσα από το πρίσμα του γλωσσικού σεξισμού. Οι συντελεστές της μίλησαν στο adbusiness για τους στόχους και τις προκλήσεις της καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η «άνεση» σημαίνει διαφορετικά πράγματα για κάθε γυναίκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Με μήνυμα «η νέα τάση στη διατροφή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Tον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει στη ζωή μας το γάλα αλλά και την επιτυχημένη διαδρομή 70 ετών της Δέλτα στην ελληνική αγορά, αναδεικνύει η καμπάνια που σηματοδοτεί την έναρξη της συνεργασίας της McCann Αthens με την εταιρεία τροφίμων. Οι συντελεστές της και από τις δύο πλευρές μίλησαν στο adbusiness για την καμπάνια λανσαρίσματος του «Καθημερινά Φρέσκο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Στον αέρα είναι η καμπάνια της ελληνικής εταιρείας παραδοσιακών προϊόντων, Arosis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Μέσω μια σειράς direct promos ενημερώνει το κοινό που θα επισκεφθεί τα δυο θέατρα για τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Σχεδιάστηκε από τις Unlimited Creativity και Curious Ahead
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory