Άι Βασίλης: “Τι έμαθα από το απίστευτο ταξίδι στα ταλέντα μου”
Αυτές τις γιορτές, η Ogilvy έφτιαξε για την Cosmote μία καμπάνια που κάθε εβδομάδα άλλαζε. Μιλήσαμε με τον πρωταγωνιστή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αυτές τις γιορτές, η Ogilvy έφτιαξε για την Cosmote μία καμπάνια που κάθε εβδομάδα άλλαζε. Μιλήσαμε με τον πρωταγωνιστή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ανάθεση αφορά στο σύνολο της επικοινωνίας των δυο μαρκών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας «Αγάπης Έργα ΜΕΒΓΑΛ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
“Ημέρα από Ελλάδα”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aποτελείται από μια ποικιλία υλικών και ξεδιπλώνεται τόσο στο digital περιβάλλον όσο και στα παραδοσιακά μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δίμηνη καμπάνια για την Parfums Christian Dior Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Είναι εμπνευσμένη από την παραδοσιακή Ιαπωνική μορφή χειροτεχνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Pescanova παρουσιάζει τη νέα σειρά κατεψυγμένων ημιέτοιμων γευμάτων "Pescanova Μαγειρεύω” και βάζει τα πιο αγαπημένα πιάτα θαλασσινών στην καθημερινότητα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια είχε ως στόχο την προβολή προϊόντων ως δώρα για όλη την οικογένεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια θα τρέξει σε πολλές δημοφιλείς πλατφόρμες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απολαμβάνοντας υπεύθυνα μια ολοκληρωμένη εμπειρία ψυχαγωγίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Valuecom υπογράφει το δημιουργικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory